Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Rocktron mot...... nåt!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=62881
Page 1 of 1

Author:  mjukstut [ 13 Sep 2011, 21:40 ]
Post subject:  Rocktron mot...... nåt!

Har en Rocktron Silver Dragon som inte används.
Rördist, 12ax7.

Den är i nyskick, i originalkartong.
Nypris ca: 1795:-
Jag begär 800:- för den.

Låt er inte luras av YT klipp,
Den låter mycket bättre än vad dom ger sken av.

Bytes mot... Kom med förslag. :o

Author:  mjukstut [ 17 May 2012, 14:08 ]
Post subject:  Re: Rocktron mot...... nåt!

bump!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/