| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Rocktron mot...... nåt! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=62881 |
Page 1 of 1 |
| Author: | mjukstut [ 13 Sep 2011, 21:40 ] |
| Post subject: | Rocktron mot...... nåt! |
Har en Rocktron Silver Dragon som inte används. Rördist, 12ax7. Den är i nyskick, i originalkartong. Nypris ca: 1795:- Jag begär 800:- för den. Låt er inte luras av YT klipp, Den låter mycket bättre än vad dom ger sken av. Bytes mot... Kom med förslag. |
|
| Author: | mjukstut [ 17 May 2012, 14:08 ] |
| Post subject: | Re: Rocktron mot...... nåt! |
bump! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|