| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Bortbytt http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=64011 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Chatte [ 02 Oct 2011, 14:23 ] |
| Post subject: | Bortbytt |
Gitarren är ny, prislapp, tags och garanti är kvar. Har spelat 2 rep och min handled protesterar efter någon halvtimme. Jag har bytt strängar, gjort set-up och justerat så den svajar utan att stämma om sig. Lite U profil i halsen. Önskar en MIM med rosewood bräda, 9,5" och den lite ovalare 60´s formen de lite äldre har. Alla band skall finnas kvar. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maila om du är intresserad och/eller har ett lämpligt byte. /Tommy |
|
| Author: | Bobboviking [ 02 Oct 2011, 19:40 ] |
| Post subject: | Re: MIM strata lönnhals -> MIM RW |
Hojta till om du vill sälja halsen |
|
| Author: | haellgren [ 03 Oct 2011, 20:05 ] |
| Post subject: | Re: MIM strata lönnhals -> MIM RW |
Har en MiM hals med ROsewoodbräda om det är intressant att bara byta hals ? |
|
| Author: | Chatte [ 08 Oct 2011, 15:25 ] |
| Post subject: | Re: Bortbytt |
Ber om ursäkt ifall mitt arbete tagit all tid, men gitarren är bortbytt mot en som är bättre runt halsen på mig. Tack för förslagen! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|