Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Bortbytt
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=10&t=64011
Page 1 of 1

Author:  Chatte [ 02 Oct 2011, 14:23 ]
Post subject:  Bortbytt

Gitarren är ny, prislapp, tags och garanti är kvar.

Har spelat 2 rep och min handled protesterar efter någon halvtimme.
Jag har bytt strängar, gjort set-up och justerat så den svajar utan att stämma om sig.
Lite U profil i halsen.

Önskar en MIM med rosewood bräda, 9,5" och den lite ovalare 60´s formen de lite äldre har.
Alla band skall finnas kvar.


Image

Image

Image

Image

Image

Maila om du är intresserad och/eller har ett lämpligt byte.

/Tommy

Author:  Bobboviking [ 02 Oct 2011, 19:40 ]
Post subject:  Re: MIM strata lönnhals -> MIM RW

Hojta till om du vill sälja halsen

Author:  haellgren [ 03 Oct 2011, 20:05 ]
Post subject:  Re: MIM strata lönnhals -> MIM RW

Har en MiM hals med ROsewoodbräda om det är intressant
att bara byta hals ?

Author:  Chatte [ 08 Oct 2011, 15:25 ]
Post subject:  Re: Bortbytt

Ber om ursäkt ifall mitt arbete tagit all tid, men gitarren är bortbytt mot en som är bättre runt halsen på mig.

Tack för förslagen!

:D

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/