Underbar gitarr som är Steve Lukathers första signatur gura(vad jag vet) med kropp i lind/fågellönntopp(ska visst vara ngt lättad) och 21 bandad lönn/ebenholtz hals(tjockare c-profil typ vintage). 2 hb´s(varav stallmicken är inte orginal, och har inte hittat ngn info om den som sitter i.. låter dock helt ok) med en coilsplit på volympotten. binding runtom kroppen och med en fräck kulör som skiftar mellan grönt/blått(trodde den var blå första ggn jag såg den!) har ett case till den också(inte orginal, men ser ut som det)
Infoblad från förr
http://www.ibanezwik...+Lukather+Model Är en gammal gitarr så den har hunnit få lite repor o ngn ding. Ngn har även varit framme med stämjärnet och huggt ur lite i kammaren för pottarna o switch(verkar som ngn har kört aktiva mickar och behövde plats med batteriet), saknar svajarmen så vet inte hur den håller stämman efter lite svajande. sen är ngn justerskruv till stallsadlarna slut.
så jag tänkte se om ngn sitter kanske på en hpd(alltid velat prova en warmoth strata) och vill byta alt kanske ngn lp? om det finns intresse, så lämna bara emailén så fixar jag färska bilder.
BORTA!