| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Väntar ett tag med inköp… http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=130574 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Granis67 [ 01 Dec 2023, 17:19 ] |
| Post subject: | Väntar ett tag med inköp… |
…av finfin lågwattare. |
|
| Author: | iStofil [ 01 Dec 2023, 18:26 ] |
| Post subject: | Re: Lågwattare |
Kan rekommendera Cornford Harlequin MKII. När jag köpte den var den rimligt dyr iallafall, tror jag gav 7000 för den. För heminspelning kan man ratta in vilket ljud som helst och den låter trevligt från rent till mättat utan at det låter "liten förstärkare". Är inte säker på om den fortfarande tillverkas, men den borde väl gå att få tag i till rimligt pris begagnat, man hör inte så mycket om den längre. |
|
| Author: | Polytone [ 04 Dec 2023, 23:53 ] |
| Post subject: | Re: Lazy J20… |
pm |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|