| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Gibson SG/Melodymaker...FIXAT http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=84593 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Ronnie99t [ 11 May 2013, 17:15 ] |
| Post subject: | Gibson SG/Melodymaker...FIXAT |
P90 och wrap-around är klart en fördel och det får gärna vara en gammal Melodymaker med SG-form! /Ronnie |
|
| Author: | Ronnie99t [ 15 May 2013, 21:28 ] |
| Post subject: | Re: Gibson SG |
Några napp, men inget som får det att rycka ordentligt... |
|
| Author: | salesman [ 15 May 2013, 21:59 ] |
| Post subject: | Re: Gibson SG |
Denna tror jag är extra bra. Den har 3 delad hals vilket betyder halsen är styv och dessutom utav maple. http://www.blocket.se/dalarna/Gibson_SG ... m?ca=4&w=3 h Christer Och nej den är inte minn! Men om jag hade haft lite extra cash nu hade jag handla tror jag. |
|
| Author: | Ronnie99t [ 17 May 2013, 21:39 ] |
| Post subject: | Re: Gibson SG |
Nja den där lockar inte så mycket=) Håller mig till mahogny tror jag. /Ronnie |
|
| Author: | Ronnie99t [ 25 May 2013, 21:42 ] |
| Post subject: | Re: Gibson SG |
Ingen som sitter på en junior eller så? |
|
| Author: | Ronnie99t [ 06 Jun 2013, 12:16 ] |
| Post subject: | Re: Gibson SG/Melodymaker... |
"Uppdateradannonsbump" |
|
| Author: | Britbender [ 07 Jun 2013, 12:51 ] |
| Post subject: | Re: Gibson SG/Melodymaker... |
p.m |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|