Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Gibson SG/Melodymaker...FIXAT
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=84593
Page 1 of 1

Author:  Ronnie99t [ 11 May 2013, 17:15 ]
Post subject:  Gibson SG/Melodymaker...FIXAT

P90 och wrap-around är klart en fördel och det får gärna vara en gammal Melodymaker med SG-form!


/Ronnie

Author:  Ronnie99t [ 15 May 2013, 21:28 ]
Post subject:  Re: Gibson SG

Några napp, men inget som får det att rycka ordentligt... :mrgreen:

Author:  salesman [ 15 May 2013, 21:59 ]
Post subject:  Re: Gibson SG

Denna tror jag är extra bra.
Den har 3 delad hals vilket betyder halsen är styv och dessutom utav maple.

http://www.blocket.se/dalarna/Gibson_SG ... m?ca=4&w=3

h
Christer



Och nej den är inte minn! Men om jag hade haft lite extra cash nu hade jag handla tror jag.

Author:  Ronnie99t [ 17 May 2013, 21:39 ]
Post subject:  Re: Gibson SG

Nja den där lockar inte så mycket=) Håller mig till mahogny tror jag.


/Ronnie

Author:  Ronnie99t [ 25 May 2013, 21:42 ]
Post subject:  Re: Gibson SG

Ingen som sitter på en junior eller så? :shock:

Author:  Ronnie99t [ 06 Jun 2013, 12:16 ]
Post subject:  Re: Gibson SG/Melodymaker...

"Uppdateradannonsbump"

Author:  Britbender [ 07 Jun 2013, 12:51 ]
Post subject:  Re: Gibson SG/Melodymaker...

p.m

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/