 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
Gibson SG/Melodymaker...FIXAT
| Author |
Message |
|
Ronnie99t
Joined: 17 Aug 2005, 21:20 Posts: 907 Location: Malmö
|
 Gibson SG/Melodymaker...FIXAT
P90 och wrap-around är klart en fördel och det får gärna vara en gammal Melodymaker med SG-form!
/Ronnie
Last edited by Ronnie99t on 09 Jun 2013, 19:53, edited 2 times in total.
|
| 11 May 2013, 17:15 |
|
 |
|
Ronnie99t
Joined: 17 Aug 2005, 21:20 Posts: 907 Location: Malmö
|
 Re: Gibson SG
Några napp, men inget som får det att rycka ordentligt... 
|
| 15 May 2013, 21:28 |
|
 |
|
salesman
Joined: 23 Aug 2010, 18:49 Posts: 1450 Location:
|
 Re: Gibson SG
Denna tror jag är extra bra. Den har 3 delad hals vilket betyder halsen är styv och dessutom utav maple. http://www.blocket.se/dalarna/Gibson_SG ... m?ca=4&w=3h Christer Och nej den är inte minn! Men om jag hade haft lite extra cash nu hade jag handla tror jag.
|
| 15 May 2013, 21:59 |
|
 |
|
Ronnie99t
Joined: 17 Aug 2005, 21:20 Posts: 907 Location: Malmö
|
 Re: Gibson SG
Nja den där lockar inte så mycket=) Håller mig till mahogny tror jag.
/Ronnie
|
| 17 May 2013, 21:39 |
|
 |
|
Ronnie99t
Joined: 17 Aug 2005, 21:20 Posts: 907 Location: Malmö
|
 Re: Gibson SG
Ingen som sitter på en junior eller så? 
|
| 25 May 2013, 21:42 |
|
 |
|
Ronnie99t
Joined: 17 Aug 2005, 21:20 Posts: 907 Location: Malmö
|
 Re: Gibson SG/Melodymaker...
"Uppdateradannonsbump"
|
| 06 Jun 2013, 12:16 |
|
 |
|
Britbender
Joined: 24 Jul 2010, 12:15 Posts: 1799 Location: Röven
|
 Re: Gibson SG/Melodymaker...
p.m
_________________ -Var felet ligger här, vet jag inte, men det är någonstans i rättssystemet.
|
| 07 Jun 2013, 12:51 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 48 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|