Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

27" iMac i7
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=85307
Page 1 of 1

Author:  EvilHomer [ 09 Jun 2013, 10:04 ]
Post subject:  27" iMac i7

Långskott från mittplan men är i behov av ny dator och, tja, hoppas kunna komma lite billigare undan än en flång ny så här innan semstrar och allt. Hur som helst, om någon sitter och trycker på en 27" mid-2011 eller senare iMac med Quad-Core i7 processor (3,2 eller 3,4 GHz), gärna med apple care protection plan så kan jag vara intresserad så länge önskat pris är ett redigt stycke från fantasti-priserna på blocket. Dvs på rätt sida femsiffrigt, något mer med protection plan. Som sagt, lite av en chansning, annars får det bli nytt :D

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/