| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| HSH/HSS gura med coilsplit http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=85522 |
Page 1 of 1 |
| Author: | SimonW [ 18 Jun 2013, 20:01 ] |
| Post subject: | HSH/HSS gura med coilsplit |
Köpes en HSH eller HSS gura med coilsplit. |
|
| Author: | danix [ 18 Jun 2013, 22:14 ] |
| Post subject: | Re: HSH/HSS gura med coilsplit |
Ibanez? |
|
| Author: | SimonW [ 18 Jun 2013, 22:16 ] |
| Post subject: | Re: HSH/HSS gura med coilsplit |
Vilken modell? |
|
| Author: | Krippa [ 19 Jun 2013, 19:33 ] |
| Post subject: | Re: HSH/HSS gura med coilsplit |
Vad har du för budget? Kan ju vara bra att veta om man ska erbjuda nåt för en tusenlapp eller nåt för 20 lax. |
|
| Author: | SimonW [ 19 Jun 2013, 19:36 ] |
| Post subject: | Re: HSH/HSS gura med coilsplit |
3-5 tusen ungefär! Coilsplit är inget måste, dock ett plus! |
|
| Author: | danix [ 19 Jun 2013, 19:54 ] |
| Post subject: | Re: HSH/HSS gura med coilsplit |
SimonW wrote: Vilken modell? T.ex 540R eller P, RG440, pl1770 (eller PL-2550 för den delen) Fast det är ju Floyd(Edge) på allihop. |
|
| Author: | gbdw [ 21 Jun 2013, 18:25 ] |
| Post subject: | Re: HSH/HSS gura med coilsplit |
Jag har en Ibanez Prestige 1451, HSH splittad i ägg-lägena. Mycket fint skick, kan den vara värd 5000:- ?
|
|
| Author: | SimonW [ 21 Jun 2013, 18:42 ] |
| Post subject: | Re: HSH/HSS gura med coilsplit |
Insett att Ibanez ser lite för metal ut för mig.. Tackar ändå! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|