| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Greenback 8 ohm http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=2&t=85538 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Izzy [ 19 Jun 2013, 14:38 ] |
| Post subject: | Greenback 8 ohm |
Behöver ytterligare en Greenback 8 ohm. Det kan vara en G12M eller G12H. Gärna heritage men vanlig tratt går också bra. Behöver inte vara vintage (dvs äldre än 30 bast...). //Gunnar |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|