Hur bor du? Om du bor i våningshus/radhus/parhus eller något annat där det finns grannar så kan du glömma det där med med att pressa bluesspräck ur en rörförstärkare som deluxe, champ eller andra liknande.
Men för att svara på din fråga så bygger Sustain superbra deluxe-kloner, Edgar D-lux. Kolla
http://www.edgaraudio.se.
Säkert finns det andra också som kan åta sig ett bygge, men de får lov att ge sig själva till känna.
Sen finns Eklöf amps. De har jag aldrig sett, hört eller testat i verkliga livet så jag kan inte ge några omdömen. Eklöf själv har dykt upp på forumet nu och då så kanske han svarar själv.
------
Dom låter alla lika