Jag hade sprak och volym som varierade upp o ned i min Marshall top. Trodde att det var potentiometern som var sliten men det visade sig vara rören. Två nya rör i och den blev som ny. Kostade mig 350spänn.
Joppi wrote:
Dyker upp emellanåt, inte hela tiden men kanske ett par 3 ggr under en spelkväll och vara i kanske 5 sek...
Är ju 2 kanaler in, och jag har testat att byta och köra en och en (kör oftast båda 2) men det spelar ingen roll vilken kanal jag kör...
Kan det vara ett slutstegsrör som är kasst?
Mvh Jocke