| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Nån som har ett friskt 6SQ7? http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=69572 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Martin Kuhn [ 21 Feb 2012, 10:59 ] |
| Post subject: | Nån som har ett friskt 6SQ7? |
Håller på att renovera en urgammal Gibsonstärk. Bara udda rör, förutom slutrören, som är 6L6. Så en 6SQ7 skulle sitta fint. |
|
| Author: | maglemer [ 21 Feb 2012, 11:14 ] |
| Post subject: | Re: Nån som har ett friskt 6SQ7? |
Ja, det tror jag, kollar ikväll när jag kommit hem. |
|
| Author: | Plexiglas [ 21 Feb 2012, 16:17 ] |
| Post subject: | Re: Nån som har ett friskt 6SQ7? |
finns för kaffepengar här: http://www.radiotubeshop.com/ |
|
| Author: | maglemer [ 21 Feb 2012, 20:28 ] |
| Post subject: | Re: Nån som har ett friskt 6SQ7? |
jorå, jag har ett friskt som både ser ut som och mäter som oanvänt. En adress plus en liten slant till ngt anti-imperialistiskt eller seriöst hållbar utvecklingprojekt typ trädplantering så lägger jag det på lådan. |
|
| Author: | Martin Kuhn [ 21 Feb 2012, 20:58 ] |
| Post subject: | Re: Nån som har ett friskt 6SQ7? |
Hyvens bananer, Johan! Ska kolla upp lämpligt projekt, syrran köpte afrikanska getter till hela familjen i julklapp, väntar fortfarande på bekräftelse. Inte ett bäh |
|
| Author: | maglemer [ 21 Feb 2012, 21:44 ] |
| Post subject: | Re: Nån som har ett friskt 6SQ7? |
African getters? Från syrran? Fanken, en sån famillj skulle jag också vilja ha. Har ju inte ens en syrra. Meijla/Pm:a adressen bara, så hittar jag en påse. |
|
| Author: | Martin Kuhn [ 24 Feb 2012, 13:13 ] |
| Post subject: | Re: Nån som har ett friskt 6SQ7? |
100kr insatt till Vi-skogen. Kvitto i mejlen. |
|
| Author: | maglemer [ 24 Feb 2012, 14:09 ] |
| Post subject: | Re: Nån som har ett friskt 6SQ7? |
härligt - blev ju mycket gain på det röret! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|