Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Nån som har ett friskt 6SQ7?
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=69572
Page 1 of 1

Author:  Martin Kuhn [ 21 Feb 2012, 10:59 ]
Post subject:  Nån som har ett friskt 6SQ7?

Håller på att renovera en urgammal Gibsonstärk. Bara udda rör, förutom slutrören, som är 6L6. Så en 6SQ7 skulle sitta fint.

Author:  maglemer [ 21 Feb 2012, 11:14 ]
Post subject:  Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?

Ja, det tror jag, kollar ikväll när jag kommit hem.

Author:  Plexiglas [ 21 Feb 2012, 16:17 ]
Post subject:  Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?

finns för kaffepengar här:

http://www.radiotubeshop.com/

Author:  maglemer [ 21 Feb 2012, 20:28 ]
Post subject:  Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?

jorå, jag har ett friskt som både ser ut som och mäter som oanvänt. En adress plus en liten slant till ngt anti-imperialistiskt eller seriöst hållbar utvecklingprojekt typ trädplantering så lägger jag det på lådan.

Author:  Martin Kuhn [ 21 Feb 2012, 20:58 ]
Post subject:  Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?

Hyvens bananer, Johan! Ska kolla upp lämpligt projekt, syrran köpte afrikanska getter till hela familjen i julklapp, väntar fortfarande på bekräftelse. Inte ett bäh :cry: :cry:

Author:  maglemer [ 21 Feb 2012, 21:44 ]
Post subject:  Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?

African getters? Från syrran? Fanken, en sån famillj skulle jag också vilja ha. Har ju inte ens en syrra. Meijla/Pm:a adressen bara, så hittar jag en påse.

Author:  Martin Kuhn [ 24 Feb 2012, 13:13 ]
Post subject:  Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?

100kr insatt till Vi-skogen. Kvitto i mejlen.

Author:  maglemer [ 24 Feb 2012, 14:09 ]
Post subject:  Re: Nån som har ett friskt 6SQ7?

härligt - blev ju mycket gain på det röret!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/