
"powercala" skärmgallret - funkar det bra?
Satt och kikade på Tubetowns hemsida och de hade något slags kit för powercaling.
De förordade att använda den på skärmgallret för att sänka uteffekten. Är det någon som testat detta och har koll på hur det påverkar ljudet i förstärkaren.
Hur blir resultatet soundmässigt jämfört med att sänka spänningen till anoderna på slutrören?