Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Mojo
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=85122
Page 1 of 1

Author:  Burner [ 30 May 2013, 18:08 ]
Post subject:  Mojo

Attachment:
2013-05-30 15.30.12-2.jpg
2013-05-30 15.30.12-2.jpg [ 166.89 KiB | Viewed 1257 times ]

Author:  zven [ 30 May 2013, 19:12 ]
Post subject:  Re: Mojo

ett red tip :mrgreen: ingen brus ingen brum ... tyst som en mus...

Author:  Amp Healer [ 31 May 2013, 19:53 ]
Post subject:  Re: Mojo

Antar att det jag kommer skriva under kommer få Knut att säga : vad är det jag sagt hela tiden ! :wink:

Bygge om en bassman nyligen till 2203 (eller åt det hållet), stärkan hade siemens rör original (Telefunken), vid testkörning ville ägare gärna med sina nya sovtek rör (typ har jag nu köpt nya rör så "måstet ju dom vara bättre", dröm om sin förvåning när stärkan efter bytet lät helt "livlös" och platt efter bytet :roll:
Well, nu var stärkan intrimmad efter just dom rören som satt i (=Siemens) så det kan svara för lite av utkommen, men kan inte låta bli att känna/tycka det är nått med gamla (Nos) rör.

Är du nöjd nu KNUT ? :wink: :mrgreen: Hi Hi

Author:  zven [ 31 May 2013, 20:07 ]
Post subject:  Re: Mojo

red tip Tfk är enligt ljudtalibanerna världens bästa Ecc83.... o just i denna V/M så gjorde den en så stoooor skillnad i v1...... själv så testar jag mig fram.. ibland funkar kina rör bäst :?: :mrgreen:

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/