Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Mesa Boogie 5:25 Express
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=24&t=86702
Page 1 of 1

Author:  guitarhussler [ 06 Aug 2013, 20:48 ]
Post subject:  Mesa Boogie 5:25 Express

Jag köpte en 5:25 express för att jag flyttade från hus till lägenhet och behöver kunna spela tystare, men problemet är att i burn läge med volymen på absolut 0 så känns det lite för högt för att kunna spela klockan 22:00.
Jag vill inte koppla in en EQ utan jag vill bara kunna plugga in och spela.
Vad kan vara fel? kan lite kontaktspray fungera?
eller är det bara att bära ner den till musikaffären för reparation.

//Mvh Mattias

Author:  Amp Healer [ 08 Aug 2013, 14:25 ]
Post subject:  Re: Mesa Boogie 5:25 Express

Inge fel på din stärkare , från vad jag kan förstå vad du skriver, Mesa är en av dom stärkana som har en "swet spot" på högre volym och inte på låg.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/