View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 15:03



Reply to topic  [ 1 post ] 
ENGL-slutsteg 2x100W (Nytt pris) 
Author Message
User avatar

Joined: 28 Dec 2007, 00:27
Posts: 1393
Location:
Post ENGL-slutsteg 2x100W (Nytt pris)
Fantstiskt slutsteg för den som vill ha ett stark och rent grunljud till sin stereorig. (Ett betydligt bättre slutsteg än tex Marshalls modeller!)

- 3 st 12AX7:or
- 8 st EL34:or (Spelar VÄLDIGT starkt!)
- Utgångar för 4/8/16 ohm.
- Switchbara nivå och presenceinställningar. (Varje ljud från preampen får alltså 4 möjliga kombinationer i slutsteget).

Slutsteget är i "Mint condition".

Image


Image

7500 kr + frakt.

Tysk ingenjörskonst när den är som bäst [:)]


24 Sep 2010, 14:39
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.