Har en JJ LABS 300 w basförstärkare, topp och låda, som jag inte behöver längre. Kan det eventuellt finnas intresse för en sådan? Och tänk om det intresset dessutom fanns i närheten av Gävle, så man slapp skicka eländet, som är jävligt stort och åbäkigt.
3000 spänn. Nypris var cirka 7800 tror jag. Skicket är bra.
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum