Säkerligen.
Du har säkerligen ngt liggandes eller ståendes.
Skulle förvåna mig mkt annars som jag känner dig...[:D]
Det JAG lurade på var att rensa ut transistorlådan å ersätta med en dito röris för ett lite mer äkta sound.
Rakt av Ulf.
Som den e funkar den att sitta å lira med inne i vardagsrummet utan att resten av familjen dyker upp med knölpåkar i avsikt att få en att sänka volymen på medeltidsvis.
That´s it.
Men...det e de den duger till åxå,å jag vill vara helt klar med den biten.
Den har ett hyggligt snyggt rent sound,men gainet låter som i de flesta andra transistorlösningar som en sargad humla på tjack som har bihåleinflammation.
Ergo...så lurade jag på om man skulle banka in en "ersättningskasett" med rör istället.
(Tänkte bla på D-Drops lilla 5wattare jag håller på å leker med på lediga stunder)
Där begränsade jag mig eftersom jag har tillräckligt mkt projekt i luften redan som det e,å de blir då fan rakt inte färre.
Mao min vän,se den som den e i nuläget som en både kul å snygg pryl med VISST funktionsvärde.
Men...för såna som oss å våra gelikar som förstärkare sett e det en stärk för en knapp 500ing till sonen rent praktiskt.
Att de e såpass dyra som de e på marknaden tror jag e kulprylen i det för en gitarrist.
Det ÄR dock en liten Marshall stack [:D]
För sakens skull.
Du kan få in ett chassie som e strax över 330 brett å 200 djupt.
På höjden tror jag den var ngt sådant som 150.
jesper@gofastparts.se