| Author |
Message |
|
Spider-Man
|
 Marshall Class 5 + låda SÅLDA till en trevlig bojare!
Säljes som ovan angivet.. Allt i totalt nyskick.. Kvitton finnes.. Ingår gör ju naturligtvis även dammskyddet till stärkaren.. Allt säljes i paket, och jag har dessvärre svårt att skicka dessa grejer.. Kan dock möta upp typ 10 mils omkrets från stärkarens nuvarande boplats, dvs Stockholm.. Inga byten (då denna skall finansiera ett annat GAS-objekt) förutom eventuellt ngn typ av Gibson Melody Maker.. och vill ni av ngn konstig anledning diskutera min eventuella försäljning av denna förstärkare trots att jag är nöjd med den, så är det bara att skicka ett PM så kan vi diskutera... Att leta upp gamla recensionstrådar och ifrågasätta det hela där samtidigt som jag har en annons uppe känns ju föga produktivt..  Vill du köpa denna ministack tillsammans med en Bonamassa Fuzzfacepedal, så kan ni dra av 200:- på totalkostnaden såsom ett riktigt rockpaket bör rabatteras.. Säljes för; 2199:-!!!(och med Bonamassapedalen alltså för 2798:-  )    Förbehåller mig rätten att ångra mig fram tills dess att affären är genomförd) Först till kvarn!
_________________ "With great power comes great responsibility" Stolt sponsor av Ljudbojen
Last edited by Spider-Man on 09 May 2013, 12:24, edited 2 times in total.
|
| 07 May 2013, 09:55 |
|
 |
|
texas
|
 Re: Marshall Class 5 topp (med VHT låda)
Nu killar det i köpnerven. Jag som var i Stockholm i helgen.
|
| 07 May 2013, 10:40 |
|
 |
|
Spider-Man
|
Ja och denna är "priced to sell" om man så säger... 
_________________ "With great power comes great responsibility" Stolt sponsor av Ljudbojen
|
| 07 May 2013, 10:43 |
|
 |
|
kjelle
|
Jag tar den! Sonen vill ju börja lira... Skickar PM.
| 07 May 2013, 10:45 |
|
 |
|
kjelle
|
 Re: Marshall Class 5 + låda SÅLDA till en trevlig bojare!
Läcker liten förstärkare! Jag tog den till repan för en kort test, man vill ju veta att det man ska ge bort är som det ska. Inte för att jag tvivlade på det, men ändå. En timme senare stängde jag av förstärkaren med ett lyckligt flin på läpparna. Bl.a. AC/DC riffande, och en hel del tyngre gjorde att jag glömde bort tiden. Bäst låter den runt volym 4-5, väldigt anslagskänslig, och med ett gött Marshallspräck. Perfekt att trycka på med en boostad och gainad pedal typ TS fö solo. Tungt riffkomp med en Riot före. Även när man drar ner volymen till strax under 2, låter den helt ok, med lite antydan till spräck. Den tappar lite topp på låga volymer, men det fixas med lite mer treble. Med rätt distpedal, blir det rock'n'roll roll även på vardagsrumsvolymer.
Helnöjd köpare! Tror att sonen blir lika glad!
| 09 May 2013, 15:27 |
|
 |
|
Spider-Man
|
kjelle wrote: Läcker liten förstärkare! Jag tog den till repan för en kort test, man vill ju veta att det man ska ge bort är som det ska. Inte för att jag tvivlade på det, men ändå. En timme senare stängde jag av förstärkaren med ett lyckligt flin på läpparna. Bl.a. AC/DC riffande, och en hel del tyngre gjorde att jag glömde bort tiden. Bäst låter den runt volym 4-5, väldigt anslagskänslig, och med ett gött Marshallspräck. Perfekt att trycka på med en boostad och gainad pedal typ TS fö solo. Tungt riffkomp med en Riot före. Även när man drar ner volymen till strax under 2, låter den helt ok, med lite antydan till spräck. Den tappar lite topp på låga volymer, men det fixas med lite mer treble. Med rätt distpedal, blir det rock'n'roll roll även på vardagsrumsvolymer.
Helnöjd köpare! Tror att sonen blir lika glad! En treble boost typ screaming bird är perfekt vid låga volymer.. Tack själv!
|
| 09 May 2013, 17:46 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
"trevlig bojare"... Inte faan har du skrivit "såld till trevlig bojare" när jag har köpt ngt inte! hmmmm 
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 09 May 2013, 18:43 |
|
 |
|
Spider-Man
|
Joshunznera wrote: "trevlig bojare"... Inte faan har du skrivit "såld till trevlig bojare" när jag har köpt ngt inte! hmmmm  Ha ha.. Men vi har ju träffats förr.. Jag visste ju inte om just denna bojare var trevlig innan... Men du är också trevlig Josh... 
|
| 09 May 2013, 18:51 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
Spider-Man wrote: Joshunznera wrote: "trevlig bojare"... Inte faan har du skrivit "såld till trevlig bojare" när jag har köpt ngt inte! hmmmm  Ha ha.. Men vi har ju träffats förr.. Jag visste ju inte om just denna bojare var trevlig innan... Men du är också trevlig Josh...  haha, tack för den. Ja kjelle är ju trevlig han med. För att vara från Uppsala är han till och med väldigt trevlig. Och du är trevlig du också Spiderman 
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 09 May 2013, 19:07 |
|
 |
|
kjelle
|
" För att vara från Uppsala" Får påminna om att jag är borned and raised in Götelabörg, och förvuxen i norra Stockholm. Sen slog kärleken till de vackra sjuksköterskorna i Uppsala till. 
| 09 May 2013, 23:56 |
|
 |
|
kjelle
|
Spider-Man wrote: kjelle wrote: Läcker liten förstärkare! Jag tog den till repan för en kort test, man vill ju veta att det man ska ge bort är som det ska. Inte för att jag tvivlade på det, men ändå. En timme senare stängde jag av förstärkaren med ett lyckligt flin på läpparna. Bl.a. AC/DC riffande, och en hel del tyngre gjorde att jag glömde bort tiden. Bäst låter den runt volym 4-5, väldigt anslagskänslig, och med ett gött Marshallspräck. Perfekt att trycka på med en boostad och gainad pedal typ TS fö solo. Tungt riffkomp med en Riot före. Även när man drar ner volymen till strax under 2, låter den helt ok, med lite antydan till spräck. Den tappar lite topp på låga volymer, men det fixas med lite mer treble. Med rätt distpedal, blir det rock'n'roll roll även på vardagsrumsvolymer.
Helnöjd köpare! Tror att sonen blir lika glad! En treble boost typ screaming bird är perfekt vid låga volymer.. Tack själv! Testade med typ TS, och Boost'n Buff, som på lite högre inställning är lite åt treble boost. Funkade helt OK!
| 10 May 2013, 00:33 |
|
|