Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender Bassman LTD 59 såld
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=45665
Page 1 of 1

Author:  rag [ 15 Sep 2010, 08:44 ]
Post subject:  Fender Bassman LTD 59 såld

Fender Bassman LTD 59 2010. Oanvänd med låååång garanti kvar. Aldrig spelad på utanför butik.

Maila för bilder.

MB-pris 13600

Kom med bud så får vi se

Author:  Bobrefill [ 07 Nov 2010, 10:43 ]
Post subject: 

Inga byten + cash?

Author:  rag [ 07 Nov 2010, 21:48 ]
Post subject: 

Bobrefill wrote:

Inga byten + cash?




kom med förslag.....

Author:  Robert Blues Harp [ 09 Nov 2010, 11:24 ]
Post subject: 

Det finns en köpesannons på vend! [:)]

Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband

Author:  Bobrefill [ 11 Nov 2010, 20:41 ]
Post subject: 

Intresserad. Kan du skicka med bussgods?
Mejla gärna svar.

mvh J

Author:  rag [ 11 Nov 2010, 21:23 ]
Post subject: 

[quote]<i>Originally posted by Bobrefill"]

Intresserad. Kan du skicka med bussgods?
Mejla gärna svar.

mvh J
[/quote

du har mail.....

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/