| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender Bassman LTD 59 såld http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=45665 |
Page 1 of 1 |
| Author: | rag [ 15 Sep 2010, 08:44 ] |
| Post subject: | Fender Bassman LTD 59 såld |
Fender Bassman LTD 59 2010. Oanvänd med låååång garanti kvar. Aldrig spelad på utanför butik. Maila för bilder. MB-pris 13600 Kom med bud så får vi se |
|
| Author: | Bobrefill [ 07 Nov 2010, 10:43 ] |
| Post subject: | |
Inga byten + cash? |
|
| Author: | rag [ 07 Nov 2010, 21:48 ] |
| Post subject: | |
Bobrefill wrote: Inga byten + cash? kom med förslag..... |
|
| Author: | Robert Blues Harp [ 09 Nov 2010, 11:24 ] |
| Post subject: | |
Det finns en köpesannons på vend! [:)] Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband |
|
| Author: | Bobrefill [ 11 Nov 2010, 20:41 ] |
| Post subject: | |
Intresserad. Kan du skicka med bussgods? Mejla gärna svar. mvh J |
|
| Author: | rag [ 11 Nov 2010, 21:23 ] |
| Post subject: | |
[quote]<i>Originally posted by Bobrefill"] Intresserad. Kan du skicka med bussgods? Mejla gärna svar. mvh J [/quote du har mail..... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|