| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| THD 212 högtalarlåda SÅLD http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=45895 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Tribal_Tech [ 20 Sep 2010, 15:06 ] |
| Post subject: | THD 212 högtalarlåda SÅLD |
Hej! Säljer min THD 212 då jag har sålt min topp. Inte så mycket att beskriva, anses av många vara en av världens bästa 212or. Bra skick, custom-överdrag ingår. nypris ligger kring 10 000 kr. MvH Daniel http://www.myspace.com/badsneakersmusic |
|
| Author: | OhMyDear [ 20 Sep 2010, 23:29 ] |
| Post subject: | |
Mail i lådan! |
|
| Author: | rag [ 20 Sep 2010, 23:49 ] |
| Post subject: | |
högtalare som sitter i? Öppet,sluttet halvöppet eller what bakstycke? Byten? |
|
| Author: | Tribal_Tech [ 21 Sep 2010, 00:08 ] |
| Post subject: | |
Hej! Det är THDs egna element, Longhorn tror jag de kallas, kollar upp det imorgon. Halvslutet bakstycke. Byten, antagligen inte, men testa mig! Mvh Daniel http://www.myspace.com/badsneakersmusic |
|
| Author: | rag [ 21 Sep 2010, 00:17 ] |
| Post subject: | |
Hur djup e den? Färg? |
|
| Author: | johnkee [ 21 Sep 2010, 00:18 ] |
| Post subject: | |
Kanonbra låda!!!!!!!!!! Har en hemsnickrad kopia av den. John Kee |
|
| Author: | Tribal_Tech [ 21 Sep 2010, 08:09 ] |
| Post subject: | |
Hej! http://www.blocket.se/vi/29651318.htm Här finns måtten: http://www.thdelectronics.com/pdf%20stuff/212cab.pdf MvH Daniel http://www.myspace.com/badsneakersmusic |
|
| Author: | rag [ 21 Sep 2010, 09:35 ] |
| Post subject: | |
kan denna vara intressant? http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=45535 |
|
| Author: | Tribal_Tech [ 21 Sep 2010, 09:56 ] |
| Post subject: | |
Hej! Nej, tyvärr. Tycker visserligen att det är den enda Peavey classicen som låter bra (riktigt bra t.om vill jag minnas), men den fyller tyvärr ingen funktion för mig i dagsläget. MvH Daniel http://www.myspace.com/badsneakersmusic |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|