Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

THD 212 högtalarlåda SÅLD
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=45895
Page 1 of 1

Author:  Tribal_Tech [ 20 Sep 2010, 15:06 ]
Post subject:  THD 212 högtalarlåda SÅLD

Hej!

Säljer min THD 212 då jag har sålt min topp.
Inte så mycket att beskriva, anses av många vara en av världens bästa 212or.

Bra skick, custom-överdrag ingår.

nypris ligger kring 10 000 kr.

MvH Daniel

http://www.myspace.com/badsneakersmusic

Author:  OhMyDear [ 20 Sep 2010, 23:29 ]
Post subject: 

Mail i lådan!

Author:  rag [ 20 Sep 2010, 23:49 ]
Post subject: 

högtalare som sitter i?
Öppet,sluttet halvöppet eller what bakstycke?
Byten?

Author:  Tribal_Tech [ 21 Sep 2010, 00:08 ]
Post subject: 

Hej!

Det är THDs egna element, Longhorn tror jag de kallas, kollar upp det imorgon.
Halvslutet bakstycke.
Byten, antagligen inte, men testa mig!

Mvh Daniel

http://www.myspace.com/badsneakersmusic

Author:  rag [ 21 Sep 2010, 00:17 ]
Post subject: 

Hur djup e den?
Färg?

Author:  johnkee [ 21 Sep 2010, 00:18 ]
Post subject: 

Kanonbra låda!!!!!!!!!!

Har en hemsnickrad kopia av den.

John Kee

Author:  Tribal_Tech [ 21 Sep 2010, 08:09 ]
Post subject: 

Hej!

http://www.blocket.se/vi/29651318.htm

Här finns måtten:
http://www.thdelectronics.com/pdf%20stuff/212cab.pdf

MvH Daniel

http://www.myspace.com/badsneakersmusic

Author:  rag [ 21 Sep 2010, 09:35 ]
Post subject: 

kan denna vara intressant?

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=45535

Author:  Tribal_Tech [ 21 Sep 2010, 09:56 ]
Post subject: 

Hej!

Nej, tyvärr.
Tycker visserligen att det är den enda Peavey classicen som låter bra (riktigt bra t.om vill jag minnas), men den fyller tyvärr ingen funktion för mig i dagsläget.

MvH Daniel

http://www.myspace.com/badsneakersmusic

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/