View unanswered posts | View active topics It is currently 25 Jun 2026, 20:44



Reply to topic  [ 9 posts ] 
THD 212 högtalarlåda SÅLD 
Author Message

Joined: 24 Oct 2005, 20:39
Posts: 1173
Location: Lund, Sweden
Post THD 212 högtalarlåda SÅLD
Hej!

Säljer min THD 212 då jag har sålt min topp.
Inte så mycket att beskriva, anses av många vara en av världens bästa 212or.

Bra skick, custom-överdrag ingår.

nypris ligger kring 10 000 kr.

MvH Daniel

http://www.myspace.com/badsneakersmusic


20 Sep 2010, 15:06
Profile WWW

Joined: 29 Oct 2009, 18:47
Posts: 225
Location:
Post 
Mail i lådan!


20 Sep 2010, 23:29
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 27 Dec 2007, 15:48
Posts: 2399
Location:
Post 
högtalare som sitter i?
Öppet,sluttet halvöppet eller what bakstycke?
Byten?


20 Sep 2010, 23:49
Profile ICQ WWW

Joined: 24 Oct 2005, 20:39
Posts: 1173
Location: Lund, Sweden
Post 
Hej!

Det är THDs egna element, Longhorn tror jag de kallas, kollar upp det imorgon.
Halvslutet bakstycke.
Byten, antagligen inte, men testa mig!

Mvh Daniel

http://www.myspace.com/badsneakersmusic


21 Sep 2010, 00:08
Profile WWW

Joined: 27 Dec 2007, 15:48
Posts: 2399
Location:
Post 
Hur djup e den?
Färg?


21 Sep 2010, 00:17
Profile ICQ WWW

Joined: 20 Jan 2008, 12:37
Posts: 665
Location:
Post 
Kanonbra låda!!!!!!!!!!

Har en hemsnickrad kopia av den.

John Kee


21 Sep 2010, 00:18
Profile ICQ WWW

Joined: 24 Oct 2005, 20:39
Posts: 1173
Location: Lund, Sweden
Post 
Hej!

http://www.blocket.se/vi/29651318.htm

Här finns måtten:
http://www.thdelectronics.com/pdf%20stuff/212cab.pdf

MvH Daniel

http://www.myspace.com/badsneakersmusic


21 Sep 2010, 08:09
Profile WWW

Joined: 27 Dec 2007, 15:48
Posts: 2399
Location:
Post 
kan denna vara intressant?

http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=45535


21 Sep 2010, 09:35
Profile ICQ WWW

Joined: 24 Oct 2005, 20:39
Posts: 1173
Location: Lund, Sweden
Post 
Hej!

Nej, tyvärr.
Tycker visserligen att det är den enda Peavey classicen som låter bra (riktigt bra t.om vill jag minnas), men den fyller tyvärr ingen funktion för mig i dagsläget.

MvH Daniel

http://www.myspace.com/badsneakersmusic


21 Sep 2010, 09:56
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.