| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Hughes & Kettner Statesman DUAL EL84 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=45897 |
Page 1 of 1 |
| Author: | webbrolf [ 20 Sep 2010, 18:13 ] |
| Post subject: | Hughes & Kettner Statesman DUAL EL84 |
Säljer min kanonstärkare p.g.a. inaktivt band. En stärkare som kan låta både Fender och Vox. 20 starka rörwatt. Två kanaler, switch-pedal medföljer. Specialsytt vadderat fodral med sidoficka för t.ex. sladd. Ligger på blocket med bilder: http://www.blocket.se/uppsala/Hughes___ ... w=1&last=1 Stärkaren är i nyskick. Pris 5200:-, nypris Thomann 7700:-. Inga byten eller prutningar. Kan skickas med bussfrakt på köparens bekostnad samt levereras till centrala Sthlm. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|