Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Roland GA-50
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=45994
Page 1 of 1

Author:  danix [ 22 Sep 2010, 21:23 ]
Post subject:  Roland GA-50

Combo på 50 watt som såldes några år runt -80
Rent Roland-ljud, i bästa fall. Kopplar man in "disten" blir det pannkaka[:)]
Har bara kollat att det kommer ljud egentligen, har inget behov av den. Men finns det någon som vill ha en sån billigt? Innan jag tar till "JC-rent" ljud, "vintage" och andra tillmälen...

Hyfsat lätt faktiskt, men frakt blir nog en stor post jämfört förväntat försäljningspris utan frakt.

Author:  Mmannen [ 24 Sep 2010, 19:51 ]
Post subject: 

.

Author:  danix [ 24 Sep 2010, 21:21 ]
Post subject: 

Skitbild[:)]

Image

Author:  uffen [ 25 Sep 2010, 22:16 ]
Post subject: 

Mail!
mvh uffen

uffen

Author:  danix [ 26 Sep 2010, 15:37 ]
Post subject: 

uffen wrote:

Mail!
mvh uffen

uffen

Tydligen är någon apparat på vägen inte helt benägen att vidarebefordra svaret...

Action: delayed
Status: 4.0.0
Diagnostic-Code: X-BorderWare-Security-Platform; connect to
gvacas1.gavle.se[172.20.50.50]: Connection refused
Will-Retry-Until: Wed, 29 Sep 2010 10:28:11 +0200 (CEST)

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/