| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Roland GA-50 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=45994 |
Page 1 of 1 |
| Author: | danix [ 22 Sep 2010, 21:23 ] |
| Post subject: | Roland GA-50 |
Combo på 50 watt som såldes några år runt -80 Rent Roland-ljud, i bästa fall. Kopplar man in "disten" blir det pannkaka[:)] Har bara kollat att det kommer ljud egentligen, har inget behov av den. Men finns det någon som vill ha en sån billigt? Innan jag tar till "JC-rent" ljud, "vintage" och andra tillmälen... Hyfsat lätt faktiskt, men frakt blir nog en stor post jämfört förväntat försäljningspris utan frakt. |
|
| Author: | Mmannen [ 24 Sep 2010, 19:51 ] |
| Post subject: | |
. |
|
| Author: | danix [ 24 Sep 2010, 21:21 ] |
| Post subject: | |
Skitbild[:)]
|
|
| Author: | uffen [ 25 Sep 2010, 22:16 ] |
| Post subject: | |
Mail! mvh uffen uffen |
|
| Author: | danix [ 26 Sep 2010, 15:37 ] |
| Post subject: | |
uffen wrote: Mail! mvh uffen uffen Tydligen är någon apparat på vägen inte helt benägen att vidarebefordra svaret... Action: delayed Status: 4.0.0 Diagnostic-Code: X-BorderWare-Security-Platform; connect to gvacas1.gavle.se[172.20.50.50]: Connection refused Will-Retry-Until: Wed, 29 Sep 2010 10:28:11 +0200 (CEST) |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|