| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| ENGL-slutsteg 2x100W (Nytt pris) http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=46061 |
Page 1 of 1 |
| Author: | polifemo [ 24 Sep 2010, 14:39 ] |
| Post subject: | ENGL-slutsteg 2x100W (Nytt pris) |
Fantstiskt slutsteg för den som vill ha ett stark och rent grunljud till sin stereorig. (Ett betydligt bättre slutsteg än tex Marshalls modeller!) - 3 st 12AX7:or - 8 st EL34:or (Spelar VÄLDIGT starkt!) - Utgångar för 4/8/16 ohm. - Switchbara nivå och presenceinställningar. (Varje ljud från preampen får alltså 4 möjliga kombinationer i slutsteget). Slutsteget är i "Mint condition". ![]() ![]() 7500 kr + frakt. Tysk ingenjörskonst när den är som bäst [:)] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|