Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

ENGL-slutsteg 2x100W (Nytt pris)
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=46061
Page 1 of 1

Author:  polifemo [ 24 Sep 2010, 14:39 ]
Post subject:  ENGL-slutsteg 2x100W (Nytt pris)

Fantstiskt slutsteg för den som vill ha ett stark och rent grunljud till sin stereorig. (Ett betydligt bättre slutsteg än tex Marshalls modeller!)

- 3 st 12AX7:or
- 8 st EL34:or (Spelar VÄLDIGT starkt!)
- Utgångar för 4/8/16 ohm.
- Switchbara nivå och presenceinställningar. (Varje ljud från preampen får alltså 4 möjliga kombinationer i slutsteget).

Slutsteget är i "Mint condition".

Image


Image

7500 kr + frakt.

Tysk ingenjörskonst när den är som bäst [:)]

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/