| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| 2st Celestion G12T-75 -88 SÅLDA http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=46130 |
Page 1 of 1 |
| Author: | emaushenric [ 25 Sep 2010, 23:40 ] |
| Post subject: | 2st Celestion G12T-75 -88 SÅLDA |
Säljer ett par gamla Celestion G12T-75or. De är från juli 1988 och är på 16 ohm. Dessa låter inte lika vasst och obekvämt i övre mellanregistret/diskanten som de nyare gör, de är jämnare och varmare än de nyare jag har testat. De är i bra skick och väl inspelade. De låter riktigt bra och de behåller klarheten och tydligheten på riktigt höga volymer utan problem. Jag har dem i en 2X12a nu så jag kan spela in ljudklipp om det önskas. Pris: 650kr styck eller 1200kr för båda. [/url] [/url] [/url] [/url] [/url]http://www.myspace.com/benessermusic |
|
| Author: | Jadermark [ 26 Dec 2010, 22:46 ] |
| Post subject: | |
Finns dessa kvar månne? |
|
| Author: | emaushenric [ 27 Dec 2010, 03:17 ] |
| Post subject: | |
Jadermark wrote: Finns dessa kvar månne? Javisst! Har dem i en 2X12a men de är fortfarande till salu. http://www.myspace.com/benessermusic |
|
| Author: | Jadermark [ 27 Dec 2010, 15:24 ] |
| Post subject: | |
Då funderar jag på om jag tänker rätt när jag säger att jag tror att dessa passar för att dämpa skrikigheten i mellanregistret samt pusha basen lite extra i min 212a? G12h heritage funkade inte... Var bor elementen förresten? |
|
| Author: | emaushenric [ 27 Dec 2010, 17:12 ] |
| Post subject: | |
Jadermark wrote: Då funderar jag på om jag tänker rätt när jag säger att jag tror att dessa passar för att dämpa skrikigheten i mellanregistret samt pusha basen lite extra i min 212a? G12h heritage funkade inte... Var bor elementen förresten? Elementen bor i Borlänge men kan skickas med bussgods. Jag kan vara intresserad av ett byte om du vill det? http://www.myspace.com/benessermusic |
|
| Author: | Jadermark [ 27 Dec 2010, 18:00 ] |
| Post subject: | |
emaushenric wrote: Jadermark wrote: Då funderar jag på om jag tänker rätt när jag säger att jag tror att dessa passar för att dämpa skrikigheten i mellanregistret samt pusha basen lite extra i min 212a? G12h heritage funkade inte... Var bor elementen förresten? Elementen bor i Borlänge men kan skickas med bussgods. Jag kan vara intresserad av ett byte om du vill det? http://www.myspace.com/benessermusic Tyvärr har jag inget att byta med, hade bara lånat låda med heritagetrattar i... Anyhoo... Jag har mailat dig! [:)] |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|