Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Carlsbro Barratt top 50 ........ igen
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=46171
Page 1 of 1

Author:  gavelli [ 27 Sep 2010, 06:17 ]
Post subject:  Carlsbro Barratt top 50 ........ igen

<b><i>Försäljningen strulade sist och det slutade med att förstärkaren blev kvar hos mig. bumpar därför upp den igen då den bara tar plats!"]</b>

Hallå!

Tänkte lägga ut en intressekoll här på min Carlsbro 50 topp.
Det är en mycket trevlig enkanalig topp. OBS: skrev tidigare att den var tillverkad -78 men det var tydligen fel. Den är äldre än så![8D] Den är på 50 watt och spelar högt.

Tyvärr är den i behov av en genomgång. Rören är troligtvis väldigt gamla och bör bytas, potarna sprakar en del och standby-switchen saknas.[V] Efter en genomgång lär den bli grym![:p]

Förstärkaren har fått ganska bra omdömen på Harmony central. Kolla länken:
http://reviews.harmony-central.com/revi ... +Head/10/1

Maila ett prisförslag eller kom med något roligt bytesförslag![:)]


/Peter

Author:  gavelli [ 27 Sep 2010, 06:19 ]
Post subject: 

Mina bilder blir alltid brutalt stora så jag länkar bara till dom![:D]

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/--DSC00193.JPG
http://data.fuskbugg.se/skogsturken/--DSC00195.JPG


/Peter

Author:  gavelli [ 05 Oct 2010, 03:38 ]
Post subject: 

<s>Jag testar att bumpa den här igen innan jag säljer den. Högsta budet är på 3000kr. Jag vill hellre byta mot något kul!</s>

/Peter

Author:  gavelli [ 03 Dec 2010, 03:26 ]
Post subject: 

Ingen som vill byta mot något kul?[:p]

<hr noshade size="1"><font size="2"><font color="red"><b>Mvh - Peter</b></font id="red"></font id="size2">

Author:  KaptenGnissel [ 04 Dec 2010, 21:19 ]
Post subject: 

Hej, jag är ute efter något som den här stärkarn som bas för ett experimentbygge. Typ total transplantation...

Vilket prisområde rör du dig i? Jag kanske har prylar som kanske kan intressera dig bl a pedaler, studioprylar som preamps, effektprocessorer etc.

mvh /Thom


Rock&Rollentusiast

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/