
Carlsbro Barratt top 50 ........ igen
<b><i>Försäljningen strulade sist och det slutade med att förstärkaren blev kvar hos mig. bumpar därför upp den igen då den bara tar plats!"]</b>
Hallå!
Tänkte lägga ut en intressekoll här på min Carlsbro 50 topp.
Det är en mycket trevlig enkanalig topp. OBS: skrev tidigare att den var tillverkad -78 men det var tydligen fel. Den är äldre än så![8D] Den är på 50 watt och spelar högt.
Tyvärr är den i behov av en genomgång. Rören är troligtvis väldigt gamla och bör bytas, potarna sprakar en del och standby-switchen saknas.[V] Efter en genomgång lär den bli grym![:p]
Förstärkaren har fått ganska bra omdömen på Harmony central. Kolla länken:
http://reviews.harmony-central.com/revi ... +Head/10/1Maila ett prisförslag eller kom med något roligt bytesförslag![:)]
/Peter