Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Marshall JMP 50w 1973 + 4x12
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=46185
Page 1 of 1

Author:  Opus [ 27 Sep 2010, 13:25 ]
Post subject:  Marshall JMP 50w 1973 + 4x12

Marshall JMP 50w, tillverkad 1973
Model 1986, Serial no. S/A 8481E

Låda 4x12 Celestion T1221, tillverkad 1973
(date code: KF 25)

Rören bytta.
Låter enormt, och enormt bra!

Topp + låda säljes för 24.000.
Om intresse finns har jag en till likadan låda, stående på annan ort (ingår inte i priset).

Fler bilder:
http://smg.photobucket.com/albums/v520/ ... %20inside/
Image

Image

Author:  JonasSweden1 [ 28 Sep 2010, 10:56 ]
Post subject: 

Grym rigg [:p]

Author:  Opus [ 04 Oct 2010, 12:58 ]
Post subject: 

Bumpar upp

Author:  Bobrefill [ 04 Oct 2010, 17:40 ]
Post subject: 

Vad ska du ha för lådan?

Author:  shakyjake [ 22 Nov 2010, 21:55 ]
Post subject: 

kan det vara den som står/stod i the dustward eller misstar jag mig? isf jävligt bra skit! :)

Author:  adamin [ 26 Nov 2010, 11:50 ]
Post subject: 

fredagsbump

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/