Tjena!
Har en DNS 60 watt rörförstärkare som jag köpte i kombo. Såg ut som en skrothög men jag fixade lödningar och byggde en ny kabinett. Så nu är den i toppformat istället och funkar fint, hade inga planer på att sälja min :kisses: men nu är ekonomin helt i botten så har inget val...
Sitter 4 EL 84 och 6 ECC83or. Två kanaler, en med tremolo och en med reverb. Den skulle dista mer med ett par nya rör men kör man allt på järnet så blir de rock n roll!
1000:- SÅLD
Billigare vid upphämtning I GBG.



/Jonte