| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Basförstärkare http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=46293 |
Page 1 of 1 |
| Author: | djangus [ 29 Sep 2010, 10:18 ] |
| Post subject: | Basförstärkare |
Har en JJ LABS 300 w basförstärkare, topp och låda, som jag inte behöver längre. Kan det eventuellt finnas intresse för en sådan? Och tänk om det intresset dessutom fanns i närheten av Gävle, så man slapp skicka eländet, som är jävligt stort och åbäkigt. 3000 spänn. Nypris var cirka 7800 tror jag. Skicket är bra. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|