Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Basförstärkare
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=46293
Page 1 of 1

Author:  djangus [ 29 Sep 2010, 10:18 ]
Post subject:  Basförstärkare

Har en JJ LABS 300 w basförstärkare, topp och låda, som jag inte behöver längre. Kan det eventuellt finnas intresse för en sådan? Och tänk om det intresset dessutom fanns i närheten av Gävle, så man slapp skicka eländet, som är jävligt stort och åbäkigt.

3000 spänn. Nypris var cirka 7800 tror jag. Skicket är bra.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/