Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

FENDER BLUES JR
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=46296
Page 1 of 1

Author:  Robert Blues Harp [ 29 Sep 2010, 11:43 ]
Post subject:  FENDER BLUES JR

FENDER BLUES JR i toppskick till salu. 10 månader av garantin finns kvar. Endast använd i studio/replokal. Pris: 4000:- + Ev. frakt.

#Säljes åt en polare vars dator har kraschat.#

Hör av er för mer info + bild!



Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband

Author:  The Bluesman [ 29 Sep 2010, 12:18 ]
Post subject: 

Och varför erbjöd du inte den till mej?
Är den oduglig till munspel [?]

bluesmanboy@hotmail.com

Author:  Robert Blues Harp [ 29 Sep 2010, 12:31 ]
Post subject: 

The Bluesman wrote:

Och varför erbjöd du inte den till mej?
Är den oduglig till munspel [?]

bluesmanboy@hotmail.com


Oops! [:I] Nej, den är inte oduglig till munspel. Har mejlat dig.

Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband

Author:  Robert Blues Harp [ 03 Oct 2010, 10:06 ]
Post subject: 

BUMP!

Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband

Author:  iggypop [ 03 Oct 2010, 13:36 ]
Post subject: 

...och var finns denna?

Author:  Robert Blues Harp [ 03 Oct 2010, 18:07 ]
Post subject: 

iggypop wrote:

...och var finns denna?

Karlshamn, Blekinge. Ägaren är ganska ofta till Kristianstad. Om det är till nån hjälp...[:)]

Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband

Author:  Robert Blues Harp [ 08 Oct 2010, 09:28 ]
Post subject: 

Helgbump!

Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband

Author:  no16 [ 11 Oct 2010, 22:45 ]
Post subject: 

Mail

Author:  Robert Blues Harp [ 12 Oct 2010, 10:30 ]
Post subject: 

Har mejlat tillbaka!

Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband

Author:  Robert Blues Harp [ 16 Oct 2010, 10:26 ]
Post subject: 

BUMP!

Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband

Author:  glennon [ 21 Oct 2010, 15:22 ]
Post subject: 

Är den kvar ?

Author:  Robert Blues Harp [ 21 Oct 2010, 16:55 ]
Post subject: 

glennon wrote:

Är den kvar ?

Svar: Ja! Mail skickat!

Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband

Author:  Robert Blues Harp [ 25 Oct 2010, 08:43 ]
Post subject: 

Lönebump!

Blow On!

http://www.myspace.com/henhousebluesband

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/