| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| FENDER BLUES JR http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=46296 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Robert Blues Harp [ 29 Sep 2010, 11:43 ] |
| Post subject: | FENDER BLUES JR |
FENDER BLUES JR i toppskick till salu. 10 månader av garantin finns kvar. Endast använd i studio/replokal. Pris: 4000:- + Ev. frakt. #Säljes åt en polare vars dator har kraschat.# Hör av er för mer info + bild! Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband |
|
| Author: | The Bluesman [ 29 Sep 2010, 12:18 ] |
| Post subject: | |
Och varför erbjöd du inte den till mej? Är den oduglig till munspel [?] bluesmanboy@hotmail.com |
|
| Author: | Robert Blues Harp [ 29 Sep 2010, 12:31 ] |
| Post subject: | |
The Bluesman wrote: Oops! [:I] Nej, den är inte oduglig till munspel. Har mejlat dig. Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband |
|
| Author: | Robert Blues Harp [ 03 Oct 2010, 10:06 ] |
| Post subject: | |
BUMP! Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband |
|
| Author: | iggypop [ 03 Oct 2010, 13:36 ] |
| Post subject: | |
...och var finns denna? |
|
| Author: | Robert Blues Harp [ 03 Oct 2010, 18:07 ] |
| Post subject: | |
iggypop wrote: ...och var finns denna? Karlshamn, Blekinge. Ägaren är ganska ofta till Kristianstad. Om det är till nån hjälp...[:)] Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband |
|
| Author: | Robert Blues Harp [ 08 Oct 2010, 09:28 ] |
| Post subject: | |
Helgbump! Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband |
|
| Author: | no16 [ 11 Oct 2010, 22:45 ] |
| Post subject: | |
| Author: | Robert Blues Harp [ 12 Oct 2010, 10:30 ] |
| Post subject: | |
Har mejlat tillbaka! Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband |
|
| Author: | Robert Blues Harp [ 16 Oct 2010, 10:26 ] |
| Post subject: | |
BUMP! Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband |
|
| Author: | glennon [ 21 Oct 2010, 15:22 ] |
| Post subject: | |
Är den kvar ? |
|
| Author: | Robert Blues Harp [ 21 Oct 2010, 16:55 ] |
| Post subject: | |
glennon wrote: Är den kvar ? Svar: Ja! Mail skickat! Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband |
|
| Author: | Robert Blues Harp [ 25 Oct 2010, 08:43 ] |
| Post subject: | |
Lönebump! Blow On! http://www.myspace.com/henhousebluesband |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|