View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 06:56



Reply to topic  [ 1 post ] 
Intressekoll Fender Hot Rod Deluxe m extra tvåtolv 
Author Message
User avatar

Joined: 11 Feb 2010, 21:12
Posts: 3109
Location: Stockholm
Post Intressekoll Fender Hot Rod Deluxe m extra tvåtolv
Är inte säker på att jag vill sälja än men kollar om det finns intresse. Med reservation för att jag ändrar mig.

Fender Hot rod deluxe m överdrag och allt sånt. Originalelementet är utbytt mot ett (engelskt) celestion g12-75.

Säljes tillsammans med en Harley Benton tvåtolva med Celestion g12-75or i.

Allt är i bra skick, finns i sthlm, skickas INTE.

Hade tänkt mig typ 6000 för stärk + låda eller 5500 för stärken och 1200 för lådan.

Intressant delbyte kan vara en bra (och snygg helst då den ska stå hemma) entolva.

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432


04 Nov 2010, 10:45
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.