
Intressekoll Fender Hot Rod Deluxe m extra tvåtolv
Är inte säker på att jag vill sälja än men kollar om det finns intresse. Med reservation för att jag ändrar mig.
Fender Hot rod deluxe m överdrag och allt sånt. Originalelementet är utbytt mot ett (engelskt) celestion g12-75.
Säljes tillsammans med en Harley Benton tvåtolva med Celestion g12-75or i.
Allt är i bra skick, finns i sthlm, skickas INTE.
Hade tänkt mig typ 6000 för stärk + låda eller 5500 för stärken och 1200 för lådan.
Intressant delbyte kan vara en bra (och snygg helst då den ska stå hemma) entolva.
Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficialSlafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgeryOfficiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432