Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Celestion G12 K-85
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48132
Page 1 of 1

Author:  rudmark [ 04 Nov 2010, 01:26 ]
Post subject:  Celestion G12 K-85

Image
12" 8 Ohm. Är nog en av mina favoriter. Kan gå djupt i basen, men betyder inte att den är muddig.Inte spikig någonstans i registret,
100Watt.(Uppspeccad av Celestion) England made (Rola) 80tal (?)
Heter nuförtiden G12-K100
500 inkl frakt

Author:  hgmc [ 16 Feb 2011, 15:25 ]
Post subject: 

Halloj Rudmark ! Mail skickat .

Gitarr missbrukare

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/