| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Celestion G12 K-85 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48132 |
Page 1 of 1 |
| Author: | rudmark [ 04 Nov 2010, 01:26 ] |
| Post subject: | Celestion G12 K-85 |
![]() 12" 8 Ohm. Är nog en av mina favoriter. Kan gå djupt i basen, men betyder inte att den är muddig.Inte spikig någonstans i registret, 100Watt.(Uppspeccad av Celestion) England made (Rola) 80tal (?) Heter nuförtiden G12-K100 500 inkl frakt |
|
| Author: | hgmc [ 16 Feb 2011, 15:25 ] |
| Post subject: | |
Halloj Rudmark ! Mail skickat . Gitarr missbrukare |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|