Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Intressekoll Fender Hot Rod Deluxe m extra tvåtolv
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48140
Page 1 of 1

Author:  Walain [ 04 Nov 2010, 10:45 ]
Post subject:  Intressekoll Fender Hot Rod Deluxe m extra tvåtolv

Är inte säker på att jag vill sälja än men kollar om det finns intresse. Med reservation för att jag ändrar mig.

Fender Hot rod deluxe m överdrag och allt sånt. Originalelementet är utbytt mot ett (engelskt) celestion g12-75.

Säljes tillsammans med en Harley Benton tvåtolva med Celestion g12-75or i.

Allt är i bra skick, finns i sthlm, skickas INTE.

Hade tänkt mig typ 6000 för stärk + låda eller 5500 för stärken och 1200 för lådan.

Intressant delbyte kan vara en bra (och snygg helst då den ska stå hemma) entolva.

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/