| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Intressekoll Fender Hot Rod Deluxe m extra tvåtolv http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48140 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Walain [ 04 Nov 2010, 10:45 ] |
| Post subject: | Intressekoll Fender Hot Rod Deluxe m extra tvåtolv |
Är inte säker på att jag vill sälja än men kollar om det finns intresse. Med reservation för att jag ändrar mig. Fender Hot rod deluxe m överdrag och allt sånt. Originalelementet är utbytt mot ett (engelskt) celestion g12-75. Säljes tillsammans med en Harley Benton tvåtolva med Celestion g12-75or i. Allt är i bra skick, finns i sthlm, skickas INTE. Hade tänkt mig typ 6000 för stärk + låda eller 5500 för stärken och 1200 för lådan. Intressant delbyte kan vara en bra (och snygg helst då den ska stå hemma) entolva. Hård rock n roll: http://www.myspace.com/ironlambofficial Slafsig death metal: http://www.myspace.com/generalsurgery Officiell Fender-artist http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432 |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|