| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Intressekoll: Eminence Private Jack 12" http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48227 |
Page 1 of 1 |
| Author: | miaz [ 05 Nov 2010, 20:14 ] |
| Post subject: | Intressekoll: Eminence Private Jack 12" |
Imorgon kommer jag införskaffa en ny högtalare till min låda, och kommer därför (beroende på hur jag upplever den nyinköpta) sälja min knappt använda Private Jack element. Köpte den beggad av en som köpt 4st! till en 4x12 låda, men som snabbt insåg att det vore bättre att mixa upp det lite. Den var då spelad på max 2timmar sa han, och har själv troligen inte spelat mer än så heller. Dvs ca 4timmar sammanlagd speltid. Är sjukt nöjd med detta element, men mitt kommande är ett Reverend, och ända sedan jag köpte min Slingshot gura så har jag blivit "in love with all things Reverend". Eminence säger själva "The Eminence Private Jack is thick and smooth, with lots of mids and extended highs. A well balanced speaker with classic British flavor. The Private Jack is great for blues, indie and jazz." Harmony Central verkar vara nere för tillfället, men här är länken http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar+Amp/product/Eminence/Private+Jack/10/1 Hade tänkt mig 600kr, och hämtas gärna i Sthlm. Är rätt säker på att jag inte kommer orka med Posten eller dyl. Om någon befinner sig i Barcelona mellan 28e Nov-19dec eller i Luleå mellan 20dec-1jan så kan jag väl släpa med mig den dit. Men som sagt, är inte 100% säkert att jag kommer sälja den, skriver mer om det imorrn om jag hinner testa Reverend elementet. |
|
| Author: | miaz [ 05 Nov 2010, 20:16 ] |
| Post subject: | |
jussja. 50watt, 8ohm. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|