| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Rocktron Velocity 120, såld! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48394 |
Page 1 of 1 |
| Author: | greatgrouse [ 09 Nov 2010, 02:07 ] |
| Post subject: | Rocktron Velocity 120, såld! |
Rocktron Velocity 120 säljes. Stereoslutsteg på 2x60W som kan bryggas för 120W mono. Kalasrent ljud med kraft!. Låt dig inte luras av de 60 W/kanal, denna levererar! Mycket lite använd och ej använd på de senaste åtta åren. Fint skick. 1600:- |
|
| Author: | Frisk [ 09 Nov 2010, 14:51 ] |
| Post subject: | |
Vad kan man ha för ohm när man bryggar den? |
|
| Author: | greatgrouse [ 10 Nov 2010, 17:10 ] |
| Post subject: | |
Du kan köra 8 eller 16 ohm. 120 W i 8 ohm och 95 W i 16 ohm. Körs ej lägre än 8 ohm. Du får ändå inte mer än 120 W ut vid 4 ohm... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|