Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Rocktron Velocity 120, såld!
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48394
Page 1 of 1

Author:  greatgrouse [ 09 Nov 2010, 02:07 ]
Post subject:  Rocktron Velocity 120, såld!

Rocktron Velocity 120 säljes. Stereoslutsteg på 2x60W som kan bryggas för 120W mono. Kalasrent ljud med kraft!. Låt dig inte luras av de 60 W/kanal, denna levererar! Mycket lite använd och ej använd på de senaste åtta åren. Fint skick. 1600:-

Author:  Frisk [ 09 Nov 2010, 14:51 ]
Post subject: 

Vad kan man ha för ohm när man bryggar den?

Author:  greatgrouse [ 10 Nov 2010, 17:10 ]
Post subject: 

Du kan köra 8 eller 16 ohm. 120 W i 8 ohm och 95 W i 16 ohm. Körs ej lägre än 8 ohm. Du får ändå inte mer än 120 W ut vid 4 ohm...

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/