| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Marshall JCM 800 - SÅLD!! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48425 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Moonshiine [ 10 Nov 2010, 00:34 ] |
| Post subject: | Marshall JCM 800 - SÅLD!! |
har med sorg i hjärtat bestämt mig för att sälja min förstärkare, detta på grund av förändrad bandsituation och andra förstärkarbehov. Förstärkaren i fråga är en JCM 800 topp som är enkanalig och kretsen heter 1987 alltså samma som var vanliga i Marshalls JMP på tidigt 70 tal. toppen ligger på 50 watt men är otroligt högljudd och producerar den rätta marshall crunchen. Vad kan man då säga om skicket? toppen är från år 1987 alltså är den snart 24 år gammal så det finns någon yttre skavank men den låter som den ska och har funkat otroligt bra för mig. Byten? pengar är ju alltid bra men jag kan tänka mig att byta mot någon hi-gain topp, kom gärna med förslag. toppen kan givetvis få åka buss men då får köparen stå för frakten. Bilder? finns självklart sådana men jag vet inte hur man lägger upp sådana här så man får PM eller maila så får man dem vid intresse. annars kanske någon vänlig själ kan hjälpa till att lägga upp dem. Mvh Philip |
|
| Author: | Vibrolux [ 10 Nov 2010, 13:29 ] |
| Post subject: | |
En populär fråga vid annonsering brukar vara vad objektet kostar. Sedan kan man ju undra vilket telefonnummer man ska ringa till om man är intresserad. Ursäkta drygheten men jag är trött idag. /V |
|
| Author: | Moonshiine [ 10 Nov 2010, 19:29 ] |
| Post subject: | |
sorry... jag hade i alla fall tänkt 6500 plus frakt. |
|
| Author: | vanburen [ 10 Nov 2010, 20:55 ] |
| Post subject: | |
Hej Var finns 800an? |
|
| Author: | Moonshiine [ 10 Nov 2010, 23:06 ] |
| Post subject: | |
den finns just nu i meteropolen Kalix, men det kan säkert ordnas provspelning i Umeå också om så önskas. |
|
| Author: | Moonshiine [ 20 Nov 2010, 18:34 ] |
| Post subject: | |
Bump |
|
| Author: | 9200 [ 21 Nov 2010, 09:48 ] |
| Post subject: | |
Säker på att du inte vill byta??? Denna??
|
|
| Author: | Moonshiine [ 21 Nov 2010, 19:13 ] |
| Post subject: | |
Hade varit Najs med en EVH wolfgang, men jag har just nu alldeles för många instrument, har just fått hem en Jackson yxa som funkar bra för mina shredar behov, så jag får nog passa ändå. tack för erbjudandet i alla fall. |
|
| Author: | Moonshiine [ 03 Jan 2011, 02:22 ] |
| Post subject: | |
bumpar upp denna så här efter nyår. |
|
| Author: | Walain [ 03 Jan 2011, 07:24 ] |
| Post subject: | |
Byte mot crate blue voodoo? Bland de bästa high gain-toppar jag provat.. Hård rock n roll: http://www.myspace.com/ironlambofficial Slafsig death metal: http://www.myspace.com/generalsurgery Officiell Fender-artist http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432 |
|
| Author: | Moonshiine [ 03 Jan 2011, 18:26 ] |
| Post subject: | |
den låter ju fint men jag tror inte att det riktigt är min kopp te. tack för förslaget ialla fall. |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|