| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Tom 2x12-låda [2000kr inklusive frakt veckan ut!] http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48475 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Simon [ 11 Nov 2010, 01:31 ] |
| Post subject: | Tom 2x12-låda [2000kr inklusive frakt veckan ut!] |
Hej, Säljer en sprillans ny Lopo Line 2x12 (closed back) utan element. Info finns här: http://www.lopoline.com/catalog/item/36 ... 319758.htm Väldigt fin låda. Både välbyggd, smidig och snygg skulle jag säga. Redo för installation av valfria element. Tyvärr var det ett felköp av mig, så jag har bara packat upp den för fotografering och ingenting annat. Den kostade mig 219$ + 132$ i fraktkostnad = 351$ Sedan tillkom tull/moms på detta. Slutsumman landar, med dagens valutakurs, på lite drygt 3000kr. När jag la min beställning var valutakursen högre och jag är ganska säker på att det landade på 3600kr (kan kolla upp det). Hade tänkt mig runt 2800kr inklusive eventuell frakt (finns annars i Norrköping). Hör av dig om det låter intressant. Bytesförslag är välkommna. Testade att lägga upp bilder, men dom blev så väldigt små. Här kommer direktlänkar istället: http://postimage.org/image/qnscjysk/ http://postimage.org/image/qnyypcro/ http://postimage.org/image/qo29s1r8/ http://postimage.org/image/qo8vxfqc/ http://postimage.org/image/qofi2tpg/ http://postimage.org/image/qoit5ip0/ http://postimage.org/image/qonrrk6c/ http://postimage.org/image/qor2u95w/ http://postimage.org/image/qoudwy5g/ http://postimage.org/image/qoxozn50/ http://postimage.org/image/qnlqektg/ <b>OBS! Prissänkning från 2800kr till <s><font color="red">2500kr</font id="red"></s> <font color="red">2300kr</font id="red"> inklusive frakt!</b> <b><font color="red">Specialerbjudande vecka 50: 2000kr inklusive frakt!</font id="red"></b> Mvh, Simon |
|
| Author: | JTM [ 11 Nov 2010, 17:40 ] |
| Post subject: | |
Nått av intresse? http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=46981 |
|
| Author: | Simon [ 11 Nov 2010, 23:58 ] |
| Post subject: | |
JTM wrote: Mvh, Simon |
|
| Author: | rag [ 12 Nov 2010, 00:41 ] |
| Post subject: | |
en oanvänd T-rex möller och ett par celestion G12-80... |
|
| Author: | Simon [ 12 Nov 2010, 02:05 ] |
| Post subject: | |
rag wrote: en oanvänd T-rex möller och ett par celestion G12-80... Nej, tyvärr inte av intresse. Om jag byter till mig G-12:orna, så har jag ingen låda att montera dom i, haha! Har skaffat högtalare som jag är nöjd med, men tack för förslaget. Keep 'em coming! Effektpedaler, gitarrer, basar är väl det som är av intresse. E-bow eller nåt annat skoj skulle också kunna fungera i byte. |
|
| Author: | Simon [ 12 Nov 2010, 15:11 ] |
| Post subject: | |
Kom på att en stråke till kontrabas är av intresse, om någon har en sådan att byta med. Kanske något spännande, annorlunda instrument skulle kunna vara intressant också. Pedal steel, trummaskin, såg, theremin... Förslag är välkomna! Fast pengar går naturligtvis också bra. Mvh Simon |
|
| Author: | remus [ 14 Nov 2010, 13:30 ] |
| Post subject: | |
Du bor inte i närheten av Härnösand? Har isåfall en Marshall 1960AX 4x12 jag skulle vilja byta mot en 2x12a |
|
| Author: | Simon [ 14 Nov 2010, 16:37 ] |
| Post subject: | |
remus wrote: Du bor inte i närheten av Härnösand? Har isåfall en Marshall 1960AX 4x12 jag skulle vilja byta mot en 2x12a Nej, jag bor i Norrköping och det bytesobjektet är inte av mitt intresse ändå. Men tack för förslaget. Du kan ju alltid sälja din 4x12:a och köpa min 2x12:a kontant? Den är din för 2800kr och då bjuder jag på frakten hem till dig i Härnösand. Mvh, Simon |
|
| Author: | remus [ 14 Nov 2010, 18:36 ] |
| Post subject: | |
Simon wrote: remus wrote: Du bor inte i närheten av Härnösand? Har isåfall en Marshall 1960AX 4x12 jag skulle vilja byta mot en 2x12a Nej, jag bor i Norrköping och det bytesobjektet är inte av mitt intresse ändå. Men tack för förslaget. Du kan ju alltid sälja din 4x12:a och köpa min 2x12:a kontant? Den är din för 2800kr och då bjuder jag på frakten hem till dig i Härnösand. Mvh, Simon Jag har en annons ute redan men när jag får den såld så är mitt förstaval en Hiwatt custom 2x12a tyvärr :/ |
|
| Author: | Simon [ 14 Nov 2010, 18:52 ] |
| Post subject: | |
remus wrote: Simon wrote: remus wrote: Du bor inte i närheten av Härnösand? Har isåfall en Marshall 1960AX 4x12 jag skulle vilja byta mot en 2x12a Nej, jag bor i Norrköping och det bytesobjektet är inte av mitt intresse ändå. Men tack för förslaget. Du kan ju alltid sälja din 4x12:a och köpa min 2x12:a kontant? Den är din för 2800kr och då bjuder jag på frakten hem till dig i Härnösand. Mvh, Simon Jag har en annons ute redan men när jag får den såld så är mitt förstaval en Hiwatt custom 2x12a tyvärr :/ Såg att du lagt ut en annons med effekt-pedaler också. Din Zvex Custom Shop Lo-Fi Loop Junky kan vara ett intressant byte, men jag måste fundera lite först. I så fall skulle vi kunna byta rakt av? Du skrev i den annonsen att fler objekt tillkommer så fort du har tid. Vad handlar det om för prylar? Mvh, Simon |
|
| Author: | Simon [ 18 Nov 2010, 20:23 ] |
| Post subject: | |
BUMP! Givetvis går pengar i första hand, men intressanta byten skulle kunna vara: E-bow, stråke till kontrabas, kanske någon effektpedal eller trummaskin... Är öppen för förslag! Mvh, Simon |
|
| Author: | Simon [ 22 Nov 2010, 00:33 ] |
| Post subject: | |
Prissänkning! Måste ha råd med julklappar... Mvh, Simon |
|
| Author: | remus [ 22 Nov 2010, 21:34 ] |
| Post subject: | |
Simon wrote: remus wrote: Simon wrote: [quote="remus"] Du bor inte i närheten av Härnösand? Har isåfall en Marshall 1960AX 4x12 jag skulle vilja byta mot en 2x12a Nej, jag bor i Norrköping och det bytesobjektet är inte av mitt intresse ändå. Men tack för förslaget. Du kan ju alltid sälja din 4x12:a och köpa min 2x12:a kontant? Den är din för 2800kr och då bjuder jag på frakten hem till dig i Härnösand. Mvh, Simon Jag har en annons ute redan men när jag får den såld så är mitt förstaval en Hiwatt custom 2x12a tyvärr :/ Såg att du lagt ut en annons med effekt-pedaler också. Din Zvex Custom Shop Lo-Fi Loop Junky kan vara ett intressant byte, men jag måste fundera lite först. I så fall skulle vi kunna byta rakt av? Du skrev i den annonsen att fler objekt tillkommer så fort du har tid. Vad handlar det om för prylar? Mvh, Simon [/quote] Det var ett bra erbjudande men jag har bestämt mig för att sätta min marshall jtm45-topp i en bluesbreaker combo cab så jag behöver inte en separat 2x12a längre :-/ |
|
| Author: | Simon [ 06 Dec 2010, 22:27 ] |
| Post subject: | |
Snart-jul-bump! <font color="red">Specialpris, gäller veckan ut: 2000kr inklusive frakt!</font id="red"> Det är 35% rabatt av dagens nypris, plus att jag står för fraktkostnaden. Den är som sagt i nyskick, så billigare än så här blir det inte. Bytesförslag är fortfarande välkomna, men pengar går i första hand. Bättre bild på lådan (inte min, men en likadan): ![]() Mvh Simon |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|