Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender till rövarpris. Borttagen
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48691
Page 1 of 1

Author:  Joshunznera [ 15 Nov 2010, 17:50 ]
Post subject:  Fender till rövarpris. Borttagen

Någon som vill ha en förstärkare som spelar högt och rent till ett riktigt rövarpris?

Denna är sparsamt använd (aldrig giggad [;)]) och fungerar som den ska förutom att själva Rét är lite skakigt. Det är ngt glapp som göra att reverbet bara funkar ibland. För övrigt är allt i superskick

Ngn som vill ha en renspelande förstärkare och inte bryr sig om R´et kanske

Eller ngn hempulare som vill ta sig an det hela?

Jag tänkte mig hämtpris (södra Stockholm) 500:- Kan levereras till Bromma, Linköping, McDonalds i Strängnäs eller Flen också för den som tycker att det känns bättre

Image

-----------------

Image

Author:  papamojo [ 15 Nov 2010, 20:24 ]
Post subject: 

Har mailat dig.

Author:  Renegade [ 15 Nov 2010, 21:10 ]
Post subject: 

Joshunznera wrote:


<snip>

Jag tänkte mig hämtpris (södra Stockholm) 500:- Kan levereras till Bromma, Linköping, <font color="red">McDonalds i Strängnäs </font id="red"> eller Flen också för den som tycker att det känns bättre



[:0][;)]

/R

<img src="http://i14.photobucket.com/albums/a308/torn_and_frayed/red-tonguesmaller.gif" border=0>
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards

Author:  Bilton [ 15 Nov 2010, 22:09 ]
Post subject: 

Om ingen annan tar den gör jag det!

/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com

Author:  Joshunznera [ 15 Nov 2010, 22:48 ]
Post subject: 

Jahaja, nu funkar den igen!

jag bar in stärkaren från friggeboden, slog på den och det rasslade som faan på reverbet. Skruvade isär lite och hittade felet på 10 sekunder. Det var glapp i anslutningen till reverbet[:I]

så nu är stärkaren som ny igen och då kan jag ju inte sälja den..

Sorry för ev drömmar som jag krossade pga min händighet[;)]


(och den förstärkaren som har varit "trasig" och oanvänd i säkert ett år..)



-----------------

Image

Author:  Joshunznera [ 15 Nov 2010, 23:05 ]
Post subject: 

Renegade wrote:

Joshunznera wrote:


<snip>

Jag tänkte mig hämtpris (södra Stockholm) 500:- Kan levereras till Bromma, Linköping, <font color="red">McDonalds i Strängnäs </font id="red"> eller Flen också för den som tycker att det känns bättre



[:0][;)]




/R

Image
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards




japp, det är ett ställe jag besöker regelbundet. Mitt emellan hemmet och fritidshuset. Dessutom har dom Sveriges bästa väg-kaffe[^]



-----------------

Image

Author:  Bilton [ 16 Nov 2010, 07:52 ]
Post subject: 

Joshunznera wrote:

Renegade wrote:

Joshunznera wrote:


<snip>

Jag tänkte mig hämtpris (södra Stockholm) 500:- Kan levereras till Bromma, Linköping, <font color="red">McDonalds i Strängnäs </font id="red"> eller Flen också för den som tycker att det känns bättre



[:0][;)]




/R

Image
"Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards




japp, det är ett ställe jag besöker regelbundet. Mitt emellan hemmet och fritidshuset. Dessutom har dom Sveriges bästa väg-kaffe[^]



-----------------

Image


Där har det gjorts gitarraffärer förr![:)]

/Bilton
"Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag."

bilton[snabela]telia.com

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/