| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender till rövarpris. Borttagen http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48691 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Joshunznera [ 15 Nov 2010, 17:50 ] |
| Post subject: | Fender till rövarpris. Borttagen |
Någon som vill ha en förstärkare som spelar högt och rent till ett riktigt rövarpris? Denna är sparsamt använd (aldrig giggad [;)]) och fungerar som den ska förutom att själva Rét är lite skakigt. Det är ngt glapp som göra att reverbet bara funkar ibland. För övrigt är allt i superskick Ngn som vill ha en renspelande förstärkare och inte bryr sig om R´et kanske Eller ngn hempulare som vill ta sig an det hela? Jag tänkte mig hämtpris (södra Stockholm) 500:- Kan levereras till Bromma, Linköping, McDonalds i Strängnäs eller Flen också för den som tycker att det känns bättre ![]() -----------------
|
|
| Author: | papamojo [ 15 Nov 2010, 20:24 ] |
| Post subject: | |
Har mailat dig. |
|
| Author: | Renegade [ 15 Nov 2010, 21:10 ] |
| Post subject: | |
Joshunznera wrote: <snip> Jag tänkte mig hämtpris (södra Stockholm) 500:- Kan levereras till Bromma, Linköping, <font color="red">McDonalds i Strängnäs </font id="red"> eller Flen också för den som tycker att det känns bättre [:0][;)] /R <img src="http://i14.photobucket.com/albums/a308/torn_and_frayed/red-tonguesmaller.gif" border=0> "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards |
|
| Author: | Bilton [ 15 Nov 2010, 22:09 ] |
| Post subject: | |
Om ingen annan tar den gör jag det! /Bilton "Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag." bilton[snabela]telia.com |
|
| Author: | Joshunznera [ 15 Nov 2010, 22:48 ] |
| Post subject: | |
Jahaja, nu funkar den igen! jag bar in stärkaren från friggeboden, slog på den och det rasslade som faan på reverbet. Skruvade isär lite och hittade felet på 10 sekunder. Det var glapp i anslutningen till reverbet[:I] så nu är stärkaren som ny igen och då kan jag ju inte sälja den.. Sorry för ev drömmar som jag krossade pga min händighet[;)] (och den förstärkaren som har varit "trasig" och oanvänd i säkert ett år..) -----------------
|
|
| Author: | Joshunznera [ 15 Nov 2010, 23:05 ] |
| Post subject: | |
Renegade wrote: Joshunznera wrote: <snip> Jag tänkte mig hämtpris (södra Stockholm) 500:- Kan levereras till Bromma, Linköping, <font color="red">McDonalds i Strängnäs </font id="red"> eller Flen också för den som tycker att det känns bättre [:0][;)] /R ![]() "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards japp, det är ett ställe jag besöker regelbundet. Mitt emellan hemmet och fritidshuset. Dessutom har dom Sveriges bästa väg-kaffe[^] -----------------
|
|
| Author: | Bilton [ 16 Nov 2010, 07:52 ] |
| Post subject: | |
Joshunznera wrote: Renegade wrote: Joshunznera wrote: <snip> Jag tänkte mig hämtpris (södra Stockholm) 500:- Kan levereras till Bromma, Linköping, <font color="red">McDonalds i Strängnäs </font id="red"> eller Flen också för den som tycker att det känns bättre [:0][;)] /R ![]() "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards japp, det är ett ställe jag besöker regelbundet. Mitt emellan hemmet och fritidshuset. Dessutom har dom Sveriges bästa väg-kaffe[^] ----------------- ![]() Där har det gjorts gitarraffärer förr![:)] /Bilton "Skjut inte upp till i morgon det du kan ge fan i redan i dag." bilton[snabela]telia.com |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|