| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Marshall JTM45 - SÅLD ! http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48771 |
Page 1 of 1 |
| Author: | spindeln [ 17 Nov 2010, 02:42 ] |
| Post subject: | Marshall JTM45 - SÅLD ! |
i toppskick, med överdrag kom med bud över SÅLD ! inga byten __________________________________ Har nya Lava Pedalbordskit, maila ! |
|
| Author: | niknor [ 17 Nov 2010, 14:16 ] |
| Post subject: | |
Är inte så hemma på Marshall men visst är det en sån här? http://www.thomann.de/se/marshall_jtm45_2245.htm |
|
| Author: | spindeln [ 17 Nov 2010, 14:35 ] |
| Post subject: | |
Javisst! __________________________________ Har nya Lava Pedalbordskit, maila ! |
|
| Author: | Hej02 [ 19 Nov 2010, 09:35 ] |
| Post subject: | |
Hej vad är det för årgång ungefär? Relic |
|
| Author: | spindeln [ 19 Nov 2010, 09:48 ] |
| Post subject: | |
Jag tror 2000-talet nån gång. Toppskick, låter kanon. Mycket välvårdad __________________________________ Har nya Lava Pedalbordskit, maila ! |
|
| Author: | niknor [ 19 Nov 2010, 16:45 ] |
| Post subject: | |
Går det att få till ett ljud liknande det som denna förstärkare har 3,39 minuter in i klippet? http://www.youtube.com/watch?v=Y3aCzcz6xvM |
|
| Author: | spindeln [ 19 Nov 2010, 17:02 ] |
| Post subject: | |
ja fan, om man jumprar (sätter en kabel mellan två inputs) så får man mer dist, låter svinbra. __________________________________ Har nya Lava Pedalbordskit, maila ! |
|
| Author: | spindeln [ 24 Nov 2010, 01:12 ] |
| Post subject: | |
bump ! __________________________________ Har nya Lava Pedalbordskit, maila ! |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|