Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Marshall JTM45 - SÅLD !
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48771
Page 1 of 1

Author:  spindeln [ 17 Nov 2010, 02:42 ]
Post subject:  Marshall JTM45 - SÅLD !

i toppskick, med överdrag
kom med bud över SÅLD !
inga byten


__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Author:  niknor [ 17 Nov 2010, 14:16 ]
Post subject: 

Är inte så hemma på Marshall men visst är det en sån här?
http://www.thomann.de/se/marshall_jtm45_2245.htm

Author:  spindeln [ 17 Nov 2010, 14:35 ]
Post subject: 

Javisst!

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Author:  Hej02 [ 19 Nov 2010, 09:35 ]
Post subject: 

Hej

vad är det för årgång ungefär?

Relic

Author:  spindeln [ 19 Nov 2010, 09:48 ]
Post subject: 

Jag tror 2000-talet nån gång. Toppskick, låter kanon. Mycket välvårdad

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Author:  niknor [ 19 Nov 2010, 16:45 ]
Post subject: 

Går det att få till ett ljud liknande det som denna förstärkare har 3,39 minuter in i klippet? http://www.youtube.com/watch?v=Y3aCzcz6xvM

Author:  spindeln [ 19 Nov 2010, 17:02 ]
Post subject: 

ja fan, om man jumprar (sätter en kabel mellan två inputs) så får man mer dist, låter svinbra.


__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Author:  spindeln [ 24 Nov 2010, 01:12 ]
Post subject: 

bump !

__________________________________
Har nya Lava Pedalbordskit, maila !

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/