Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Behåller... Traynor YGM-3
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48858
Page 1 of 1

Author:  leffje [ 19 Nov 2010, 11:03 ]
Post subject:  Behåller... Traynor YGM-3

Fy fan vad den lät bra på repet igår.
Ingen försäljning här inte.


Jag har en Traynor YGM-3 1976/77? som "kan vara till salu"
Sitter ställbar bias i den nu, bytt en kondning.
Två skärmgallermotstånd på slutrören.


Tweakad enligt:
http://www.youtube.com/watch?v=hLhGeU4wb2U
http://www.youtube.com/watch?v=5JtIjZ7W ... re=related
Alla originaldelar finns förutom footswitch.
Image

4.500 SEK
+ frakt
Kan åka i bil till "tjockhult" på lördag [:D](E4:an upp från Linköping)

Author:  troman [ 23 Nov 2010, 16:49 ]
Post subject: 

Köp! Kanonstärk. Hade jag inte haft två redan (en ´73 och en ´76) så hade jag slagit till direkt[^]

Author:  JonasSweden1 [ 23 Nov 2010, 17:40 ]
Post subject: 

Du har mail!!

Author:  leffje [ 24 Nov 2010, 11:36 ]
Post subject: 

JonasSweden1 wrote:


Du har mail!!

Mail tillbaka

Author:  Hawk [ 14 Dec 2010, 12:37 ]
Post subject: 

Jag förstår dej Leffje,
Jag har en likadan, och dom låter grymt.

Min kan dock vara till salu - till rätt pris...
Finns i Stockholm.

Any takers?

--------------------

Hawk
The Plastic Pals
http://www.facebook.com/theplasticpals

Author:  dodde [ 14 Dec 2010, 18:54 ]
Post subject: 

Ja HUR (bra) låter dom?
Har lyssnat på några YT klipp men......är många dåliga klipp därute.
Kräver inte suuuperkvalite´, men de jag hittat är allt för dåliga.
Är inte ljudkvalite´n usel så spelar man inte på grejjerna,
tillräckligt varierat alltså.
Om någon har ett bra tips om länk, vore det iaf kul att lyssna.
Vem vet, kanske blir en sån [:)]
Verkar vara bra byggen iaf.

/dodde

Author:  dodde [ 15 Dec 2010, 16:58 ]
Post subject: 

Hawk wrote:

Jag förstår dej Leffje,
Jag har en likadan, och dom låter grymt.

Min kan dock vara till salu - till rätt pris...
Finns i Stockholm.

Any takers?

--------------------

Hawk
The Plastic Pals
http://www.facebook.com/theplasticpals


Du har mail!

Author:  leffje [ 15 Dec 2010, 19:28 ]
Post subject: 

dodde wrote:

Ja HUR (bra) låter dom?
Har lyssnat på några YT klipp men......är många dåliga klipp därute.
Kräver inte suuuperkvalite´, men de jag hittat är allt för dåliga.
Är inte ljudkvalite´n usel så spelar man inte på grejjerna,
tillräckligt varierat alltså.
Om någon har ett bra tips om länk, vore det iaf kul att lyssna.
Vem vet, kanske blir en sån [:)]
Verkar vara bra byggen iaf.

/dodde

Du har mail med lyssningstips [8D]

Author:  Hawk [ 16 Dec 2010, 19:58 ]
Post subject: 

och mejl besvarat ;-)

--------------------

Hawk
The Plastic Pals
http://www.facebook.com/theplasticpals

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/