| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Behåller... Traynor YGM-3 http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=48858 |
Page 1 of 1 |
| Author: | leffje [ 19 Nov 2010, 11:03 ] |
| Post subject: | Behåller... Traynor YGM-3 |
Fy fan vad den lät bra på repet igår. Ingen försäljning här inte. Jag har en Traynor YGM-3 1976/77? som "kan vara till salu" Sitter ställbar bias i den nu, bytt en kondning. Två skärmgallermotstånd på slutrören. Tweakad enligt: http://www.youtube.com/watch?v=hLhGeU4wb2U http://www.youtube.com/watch?v=5JtIjZ7W ... re=related Alla originaldelar finns förutom footswitch. ![]() 4.500 SEK + frakt Kan åka i bil till "tjockhult" på lördag [:D](E4:an upp från Linköping) |
|
| Author: | troman [ 23 Nov 2010, 16:49 ] |
| Post subject: | |
Köp! Kanonstärk. Hade jag inte haft två redan (en ´73 och en ´76) så hade jag slagit till direkt[^] |
|
| Author: | JonasSweden1 [ 23 Nov 2010, 17:40 ] |
| Post subject: | |
Du har mail!! |
|
| Author: | leffje [ 24 Nov 2010, 11:36 ] |
| Post subject: | |
JonasSweden1 wrote: Du har mail!! Mail tillbaka |
|
| Author: | Hawk [ 14 Dec 2010, 12:37 ] |
| Post subject: | |
Jag förstår dej Leffje, Jag har en likadan, och dom låter grymt. Min kan dock vara till salu - till rätt pris... Finns i Stockholm. Any takers? -------------------- Hawk The Plastic Pals http://www.facebook.com/theplasticpals |
|
| Author: | dodde [ 14 Dec 2010, 18:54 ] |
| Post subject: | |
Ja HUR (bra) låter dom? Har lyssnat på några YT klipp men......är många dåliga klipp därute. Kräver inte suuuperkvalite´, men de jag hittat är allt för dåliga. Är inte ljudkvalite´n usel så spelar man inte på grejjerna, tillräckligt varierat alltså. Om någon har ett bra tips om länk, vore det iaf kul att lyssna. Vem vet, kanske blir en sån [:)] Verkar vara bra byggen iaf. /dodde |
|
| Author: | dodde [ 15 Dec 2010, 16:58 ] |
| Post subject: | |
Hawk wrote: Jag förstår dej Leffje, Jag har en likadan, och dom låter grymt. Min kan dock vara till salu - till rätt pris... Finns i Stockholm. Any takers? -------------------- Hawk The Plastic Pals http://www.facebook.com/theplasticpals Du har mail! |
|
| Author: | leffje [ 15 Dec 2010, 19:28 ] |
| Post subject: | |
dodde wrote: Ja HUR (bra) låter dom? Har lyssnat på några YT klipp men......är många dåliga klipp därute. Kräver inte suuuperkvalite´, men de jag hittat är allt för dåliga. Är inte ljudkvalite´n usel så spelar man inte på grejjerna, tillräckligt varierat alltså. Om någon har ett bra tips om länk, vore det iaf kul att lyssna. Vem vet, kanske blir en sån [:)] Verkar vara bra byggen iaf. /dodde Du har mail med lyssningstips [8D] |
|
| Author: | Hawk [ 16 Dec 2010, 19:58 ] |
| Post subject: | |
och mejl besvarat -------------------- Hawk The Plastic Pals http://www.facebook.com/theplasticpals |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|