Jensen C12K högtalare i stärken Förstärkaren är i nyskick från 2009
Jag säljer denna åt en bekant, så skicka mejl till mig om du är intresserad,
Jag har provat den och kan säga att den låter riktigt bra, och den har högt headroom för att vara 22w. Min kompis har också säkert en massa klipp inspelad med Deluxen,
För mer bilder och info så mejla.
Priset är <b>8000kr</b> och det är prutat och klart.
Köparen betalar eventuell frakt. Säljes till högsta bud
23 Nov 2010, 07:45
niknor
Joined: 19 Dec 2008, 13:01 Posts: 1367 Location:
Var finns den?
/NN
24 Nov 2010, 12:15
KingsHighway
Joined: 10 Dec 2009, 23:17 Posts: 1803
niknor wrote:
Var finns den?
/NN
asch jag glömmer alltid den biten. Den finns i närhet till Nora, men han kan nog ta med den till Örebro också.
Users browsing this forum: No registered users and 6 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum