| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender Deluxe Reverb Reissue. http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=49030 |
Page 1 of 1 |
| Author: | KingsHighway [ 23 Nov 2010, 07:45 ] |
| Post subject: | Fender Deluxe Reverb Reissue. |
Jensen C12K högtalare i stärken Förstärkaren är i nyskick från 2009 Jag säljer denna åt en bekant, så skicka mejl till mig om du är intresserad, Jag har provat den och kan säga att den låter riktigt bra, och den har högt headroom för att vara 22w. Min kompis har också säkert en massa klipp inspelad med Deluxen, För mer bilder och info så mejla. Priset är <b>8000kr</b> och det är prutat och klart. Köparen betalar eventuell frakt. Säljes till högsta bud |
|
| Author: | niknor [ 24 Nov 2010, 12:15 ] |
| Post subject: | |
Var finns den? /NN |
|
| Author: | KingsHighway [ 24 Nov 2010, 17:32 ] |
| Post subject: | |
niknor wrote: Var finns den? /NN |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|