Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender Deluxe Reverb Reissue.
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=49030
Page 1 of 1

Author:  KingsHighway [ 23 Nov 2010, 07:45 ]
Post subject:  Fender Deluxe Reverb Reissue.

Jensen C12K högtalare i stärken
Förstärkaren är i nyskick från 2009

Jag säljer denna åt en bekant, så skicka mejl till mig om du är intresserad,

Jag har provat den och kan säga att den låter riktigt bra, och den har högt headroom för att vara 22w. Min kompis har också säkert en massa klipp inspelad med Deluxen,

För mer bilder och info så mejla.

Priset är <b>8000kr</b> och det är prutat och klart.

Köparen betalar eventuell frakt. Säljes till högsta bud

Author:  niknor [ 24 Nov 2010, 12:15 ]
Post subject: 

Var finns den?

/NN

Author:  KingsHighway [ 24 Nov 2010, 17:32 ]
Post subject: 

niknor wrote:

Var finns den?

/NN
asch jag glömmer alltid den biten. Den finns i närhet till Nora, men han kan nog ta med den till Örebro också.

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/