Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender Blues Deluxe + mer
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=49268
Page 1 of 1

Author:  DaveCave [ 29 Nov 2010, 02:19 ]
Post subject:  Fender Blues Deluxe + mer

Tjena, alla bojare!

Jag har precis köpt en ny förstärkare så ämnar därför sälja min Blues Deluxe.
Jag har även en lös 1x12-låda i matchande tweed om nån skulle vara intresserad.

Har även en TC Electronic Nova Modulator och en T-Rex Fuel Tank Classic till salu.

Kom med bud! Byten kan vara intressanta!

/David

Author:  Telemannen [ 29 Nov 2010, 13:01 ]
Post subject: 

Hej Dave!

Jag är försiktigt intresserad av din låda, om den kan gå separat. Vad sitter det för tratt i den?

EDIT: Stavfel åtgärdat [:I]

Author:  Gaurgle [ 30 Nov 2010, 00:48 ]
Post subject: 

Tjena!
När är deluxen ifrån?

Author:  Gurragura [ 30 Nov 2010, 00:54 ]
Post subject: 

Hej! När är deluxen ifrån? Är det en tweed deluxe från 90-talet köper jag den :)

Author:  Figgo [ 30 Nov 2010, 13:23 ]
Post subject: 

Du har mail!

Author:  DaveCave [ 01 Dec 2010, 01:38 ]
Post subject: 

Telemannen: Lådan kan absolut gå separat, men om någon skulle vilja köpa både stärkaren och lådan kommer jag nog ge den köparen förtur. Denna lådan är det:
http://www.thomann.de/se/fender_hot_rod ... _tweed.htm

Gurragura och Gaurgle: Jag köpte den i december 2008 på Dlx i Stockholm så det är ingen 90-talare...

Figgo: Har inte fått något mail av dig... Vilken adress skickade du till?

/David

Author:  Telemannen [ 01 Dec 2010, 08:47 ]
Post subject: 

DaveCave wrote:

Telemannen: Lådan kan absolut gå separat, men om någon skulle vilja köpa både stärkaren och lådan kommer jag nog ge den köparen förtur. Denna lådan är det:
http://www.thomann.de/se/fender_hot_rod ... _tweed.htm

/David


Hej David!

Ok, jag förstår. Hör gärna av dig om ev. köpare av stärkaren ej är intresserad av lådan [:)]

Pär

Author:  Figgo [ 01 Dec 2010, 16:03 ]
Post subject: 

Ok, du ska ha mail nu...

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/