| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Fender Blues Deluxe + mer http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=49268 |
Page 1 of 1 |
| Author: | DaveCave [ 29 Nov 2010, 02:19 ] |
| Post subject: | Fender Blues Deluxe + mer |
Tjena, alla bojare! Jag har precis köpt en ny förstärkare så ämnar därför sälja min Blues Deluxe. Jag har även en lös 1x12-låda i matchande tweed om nån skulle vara intresserad. Har även en TC Electronic Nova Modulator och en T-Rex Fuel Tank Classic till salu. Kom med bud! Byten kan vara intressanta! /David |
|
| Author: | Telemannen [ 29 Nov 2010, 13:01 ] |
| Post subject: | |
Hej Dave! Jag är försiktigt intresserad av din låda, om den kan gå separat. Vad sitter det för tratt i den? EDIT: Stavfel åtgärdat [:I] |
|
| Author: | Gaurgle [ 30 Nov 2010, 00:48 ] |
| Post subject: | |
Tjena! När är deluxen ifrån? |
|
| Author: | Gurragura [ 30 Nov 2010, 00:54 ] |
| Post subject: | |
Hej! När är deluxen ifrån? Är det en tweed deluxe från 90-talet köper jag den |
|
| Author: | Figgo [ 30 Nov 2010, 13:23 ] |
| Post subject: | |
Du har mail! |
|
| Author: | DaveCave [ 01 Dec 2010, 01:38 ] |
| Post subject: | |
Telemannen: Lådan kan absolut gå separat, men om någon skulle vilja köpa både stärkaren och lådan kommer jag nog ge den köparen förtur. Denna lådan är det: http://www.thomann.de/se/fender_hot_rod ... _tweed.htm Gurragura och Gaurgle: Jag köpte den i december 2008 på Dlx i Stockholm så det är ingen 90-talare... Figgo: Har inte fått något mail av dig... Vilken adress skickade du till? /David |
|
| Author: | Telemannen [ 01 Dec 2010, 08:47 ] |
| Post subject: | |
DaveCave wrote: Telemannen: Lådan kan absolut gå separat, men om någon skulle vilja köpa både stärkaren och lådan kommer jag nog ge den köparen förtur. Denna lådan är det: http://www.thomann.de/se/fender_hot_rod ... _tweed.htm /David Hej David! Ok, jag förstår. Hör gärna av dig om ev. köpare av stärkaren ej är intresserad av lådan [:)] Pär |
|
| Author: | Figgo [ 01 Dec 2010, 16:03 ] |
| Post subject: | |
Ok, du ska ha mail nu... |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|