Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender Super Reverb blackface från 1966 original
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=49270
Page 1 of 1

Author:  JaJu [ 29 Nov 2010, 04:38 ]
Post subject:  Fender Super Reverb blackface från 1966 original

Fender Super Reverb 1966 blackface helt original väldigt bra skick låter som en dröm 22000:- el. hbj, / Dynacord Eminent 60tals topp 1500:-/ Bogen E10 topp-mikförstärkare 2000:- / maila för bilder och info

curiousity is the path that leads to enlightenment within all areas and beyond......or?

Author:  JaJu [ 01 Dec 2010, 06:13 ]
Post subject: 

hejsan ljudbojarna
är det nån här som kan förklara för mig hur jag kan lägga upp bilder här?
jag har en mac, men i dagens internet-hysteri så är det väl ingen skillnad mot pc, antar jag?
[?]

curiousity is the path that leads to enlightenment within all areas and beyond......or?

Author:  Hoffe [ 01 Dec 2010, 09:52 ]
Post subject: 

Välkommen till Bojen JaJu!
Antar att det är en riktig läckerbit du har till salu, Blackface Super reverb är ju en favorit!

Tyvärr går det inte att lägga upp bilder direkt på Bojen utan du måste lägga upp på någon av bildsajterna typ Photobucket. Skapa ett konto, ladda upp bilder och sedan får du kopiera bildadressen.
Sedan när du är i ditt Bojenmeddelande klickar du på länkknappen ovanför meddelandefönstret (den med jordglob och en kedja) sätt markören innanför IMG taggen och klistra in adressen.
Har du fler bilder så får du gå igenom samma förfarande med varje bild.

Fast vissa sajter t ex Photobucket hra IMG taggen färdig att kopiera och då är det bara att klistra in den i Bojenmeddelandet, vilket underlättar lite.

Lycka till med bilderna och försäljningen!! Hade jag haft cashen hade jag köpt den direkt:-)

/Thomas

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/