| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| SÅLD http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=50706 |
Page 1 of 1 |
| Author: | Chatte [ 31 Dec 2010, 01:05 ] |
| Post subject: | SÅLD |
En Combo på 50 watt. Den funkar i normal omgivning, räcker ej till ett fullt globen. Används med fördel till rent ljud. Dubbla kanaler som kan mixas till en gemensam eller användas oberoende av varandra. Effekt loop, ena kanaler har boost på gain och bas. Kan den vara värd 1000kr? Är du intresserad kan du väl föreslå en lämplig summa så slipper den samla damm i replokalen. Ända byten som är intresserade är väl något Fender strata relaterat i gitarrväg. <s>Man kan få ett paket pris med denna: http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=50746 3600kr för båda.</s> |
|
| Author: | Chatte [ 06 Jan 2011, 18:17 ] |
| Post subject: | |
1000 kr? [:(] |
|
| Author: | Chatte [ 11 Jan 2011, 16:24 ] |
| Post subject: | |
[:0] |
|
| Author: | Chatte [ 13 Jan 2011, 23:18 ] |
| Post subject: | |
Passar nog även bra till organister eller lilla 2 mannabandet. Man kan få en uppäten macka och 2st odresserade dammråttor på köpet. Kan levereras med äkta Norrköpingsström kvar i nätkabeln. [:)] |
|
| Author: | Chatte [ 17 Jan 2011, 08:25 ] |
| Post subject: | |
Bud? Byten? |
|
| Author: | Chatte [ 23 Jan 2011, 22:35 ] |
| Post subject: | |
[?] |
|
| Author: | Shotgunkjell [ 26 Jan 2011, 20:41 ] |
| Post subject: | |
Kan den skickas? |
|
| Author: | Chatte [ 27 Jan 2011, 08:36 ] |
| Post subject: | |
Shotgunkjell wrote: Kan den skickas? För 400kr eller liknande kan den skickas, dock inget jag direkt skulle rekomendera. |
|
| Author: | Chatte [ 29 May 2011, 22:42 ] |
| Post subject: | |
Upp [:D] |
|
| Author: | Chatte [ 04 Jun 2011, 12:36 ] |
| Post subject: | |
Hump 800 kr hämtpris! [;)] |
|
| Author: | Chatte [ 10 Jun 2011, 18:05 ] |
| Post subject: | |
|
|
| Author: | Chatte [ 10 Jun 2011, 18:07 ] |
| Post subject: | |
Den här var ju oxå annorlunda [:D]
|
|
| Author: | Chatte [ 10 Jun 2011, 18:10 ] |
| Post subject: | |
[?][?][?][?][?][?][?][?][?][?] ![]() [?][?][?][?][?][?][?][?][?][?] |
|
| Author: | Chatte [ 11 Jun 2011, 12:33 ] |
| Post subject: | |
|
|
| Author: | Chatte [ 11 Jul 2011, 18:17 ] |
| Post subject: | |
Halvårs jubileums bump [:D] Bytesförslag då? |
|
| Author: | Chatte [ 01 Sep 2011, 08:28 ] |
| Post subject: | SÅLD |
Såld |
|
| Page 1 of 1 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|