Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Mesa Rect-O-Verb 50
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=50872
Page 1 of 1

Author:  Matt Helm [ 03 Jan 2011, 23:57 ]
Post subject:  Mesa Rect-O-Verb 50

i mycket fint skick. Version 2 med solovolym. Säljes för <s>15000</s> 13000kr.

Author:  sparris [ 04 Jan 2011, 16:53 ]
Post subject: 

Kan intyga att denna är grym!
Har haft nöjet att testa den.
Se det som en bump, Mattias [:)]

Peter

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/