| Ljudbojen.com http://www.ljudbojen.com/ |
|
| Vox AC15C1 *såld* http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=67316 |
Page 1 of 2 |
| Author: | Tuff [ 22 Dec 2011, 09:11 ] |
| Post subject: | Vox AC15C1 *såld* |
Har en Vox AC15C1 stående också. Någon intresserad? Liten trevlig Vox med Celestion Greenback men som jag tyvärr inte har plats för längre. Toppskick och alla papper etc. En jämförelse mellan tre förstärkarna som jag gjort: http://www.youtube.com/watch?v=A13qB3sOFt8 Vad sägs om 3800:-? 3500:- vid snabb affär. Bytes främst mot Fender Mustang eller 4x12 men annat kan ev vara intressant. Kan lägga emellan. |
|
| Author: | ronson [ 22 Dec 2011, 22:27 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Vill ha. Men har julhandlat färdigt på gitarravdelningen. Allt jag kan erbjuda är en liten bump. |
|
| Author: | Tuff [ 01 Jan 2012, 22:42 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
*BUMP* |
|
| Author: | Tuff [ 09 May 2012, 18:25 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Bumpar denna lite! Kanonskick, fortfarande knappt använd pga hård konkurens.... Men skulle behöva pengarna nu. Kan skicka med ett par JJ slutrör vid jättesnabb affär. |
|
| Author: | The_marquee_moon [ 14 May 2012, 22:15 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Du har PM! |
|
| Author: | Tuff [ 29 May 2012, 22:57 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
*bump* |
|
| Author: | Tuff [ 09 Jun 2012, 21:42 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
*BuMp* |
|
| Author: | spindeln [ 09 Sep 2012, 15:27 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Finns den kvar? |
|
| Author: | Tuff [ 09 Sep 2012, 15:38 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Den finns kvar! |
|
| Author: | spindeln [ 09 Sep 2012, 15:42 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Vilke år är den ifrån? Är det den nyare serien? |
|
| Author: | Tuff [ 09 Sep 2012, 21:27 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Den är från 2010 tror jag. De är den senaste modellen med en Greenback i. |
|
| Author: | spindeln [ 10 Sep 2012, 19:43 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
OK, bjuder 3000 kr för den. Kan hämta - bor i Sthlm. |
|
| Author: | Tuff [ 09 Jan 2013, 13:56 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Skulle behöva lite mer plats så vore bra att få den här såld! Eventuellt lite billigare vid supersnabb affär. |
|
| Author: | Tuff [ 26 Jan 2013, 00:24 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Kom igen nu? De är en kanonförstärkare som bara stått hemma hos päronen i över ett år? Jag har alldeles för många förstärkare och har inte plats hemma. |
|
| Author: | Tuff [ 02 Feb 2013, 11:50 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
3500:- vid snabb affär! |
|
| Author: | Tuff [ 04 Feb 2013, 01:18 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Lagt till möjlighet till byte. |
|
| Author: | Tuff [ 17 Feb 2013, 12:01 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
*BUMP* |
|
| Author: | Tuff [ 24 Feb 2013, 18:20 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
*BUMP* |
|
| Author: | Tuff [ 04 Mar 2013, 22:53 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
*BUMP* |
|
| Author: | klast [ 05 Mar 2013, 20:26 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Medföljer fotomkopplare? Kan du tänka dig byte mot en halvacke med P90 eller en hyfsad jazzburk: http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=1&t=73295&hilit=tenson Klas |
|
| Author: | Tuff [ 15 Mar 2013, 01:24 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Tyvärr inte något jag är på jakt efter i din annons klast. |
|
| Author: | Tuff [ 22 Mar 2013, 17:19 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
*Bump* |
|
| Author: | Tuff [ 19 Apr 2013, 19:27 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
*BUMP* Fler byten! |
|
| Author: | Tuff [ 26 Apr 2013, 08:41 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Lönings-BUMP! BVSA! |
|
| Author: | Tuff [ 13 May 2013, 23:35 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
*BUMP* |
|
| Author: | tobe81 [ 14 May 2013, 06:26 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Tja skulle en fender hot rod deville med thon hardcase(blåa hjul) Kunna vara intressant? Tobe |
|
| Author: | Tuff [ 19 May 2013, 11:49 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
tobe81 wrote: Tja skulle en fender hot rod deville med thon hardcase(blåa hjul) Kunna vara intressant? Tobe Tyvärr inte, har nog med F i stärkarstacken. Men tack för förslaget! |
|
| Author: | Tuff [ 02 Jun 2013, 13:50 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Kom igen nu! |
|
| Author: | qtip [ 02 Jun 2013, 22:02 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
Hmm...jag har 2 fyrtolvor och har länge varit nyfiken på en sån här...skulle en sån här låda vara intressant? http://www.cmi.com.au/process/catalogue ... oryId=5117 Min låda är rak och saknar hjul. |
|
| Author: | Tuff [ 27 Jun 2013, 18:00 ] |
| Post subject: | Re: Vox AC15C1 |
*bump* |
|
| Page 1 of 2 | All times are UTC + 1 hour [ DST ] |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|