Ljudbojen.com
http://www.ljudbojen.com/

Fender Hot Rod Deluxe I - Made in USA 2x10" alnico
http://www.ljudbojen.com/viewtopic.php?f=25&t=81984
Page 1 of 1

Author:  Shoegazers Anonymous [ 19 Feb 2013, 11:12 ]
Post subject:  Fender Hot Rod Deluxe I - Made in USA 2x10" alnico

En ombyggd DLX där det sitter två blåa Fender Alnico 10" i stället för original 1x12". Trafo ska enligt butiken vara bytt och den är hyggligt nyservad med bytta rör.

Vet inte exakt skillnaden mellan USA-byggda och de andra, men de anses vara bättre. Enligt butiken har den ett bättre reverb bla. Reverbet är långt och går längs med hela botten.

Låter bra på alla sätt men jag har en stärkare för mycket nu och då får denna gå. På sikt kan man behöva byta input-jacket, men det funkar som det är nu.

Skydd och fotkontroll ingår.

Finns i Stockholms innerstad för test.

Prisidé 5000:-

Author:  Shoegazers Anonymous [ 10 Apr 2013, 16:57 ]
Post subject:  Re: Fender Hot Rod Deluxe I - Made in USA 2x10" alnico

Finns fortfarande kvar. :)

Author:  Shoegazers Anonymous [ 30 May 2013, 10:57 ]
Post subject:  Re: Fender Hot Rod Deluxe I - Made in USA 2x10" alnico

Såld!

Page 1 of 1 All times are UTC + 1 hour [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/